מבחר שמלות כלה וינטאג'

טיפים טובים לבחירת שמלה! ארוע משמעותי בחיים שלנו, אם לא החשוב מכולם, זה יום החתונה שלנו – זה יום שמוקדש כולו לבני הזוג שנישאים, שמגיעים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לזוגיות משותפת באושר ובעושר.

ברור שבאירוע חשוב זה את חייבת להיראות פשוט מדהים, ומה יפה יותר משמלת כלולות מפתה, אשר מציעה לכל אישה להיראות כמו נסיכה לערב אחד?

איפה תרכשי שמלת חתונה? מה העלויות? מה באופנה עכשיו? רוצה למצוא שמלות כלה וינטאג'? בואי נתחיל:

מחירה ההתחלתי של שמלה מעוצבת הוא 5000 שקל, בעוד מבחינת האחוזון העליון סכום זה אפילו לא מכסה את הזר. השכרה של שמלה עולה כעשרים אחוז פחות מקניית שמלה חדשה, ובהפרש כה קטן, בד"כ מומלץ כבר לקנות את השמלה ולא להסתבך.

שמלות כלה 2012 – מה חשוב לדעת?.

בחיפושים אחר סלון, מעצב או מעצבת? הכי פשוט זה לשאול נשים שכבר התחתנובזמן האחרון (עדיף כאלה שלא מזמן), שיטה נוספת היא לבדוק קטלוגים מקוונים של הסלון או המעצב הרלוונטיים ע"מ לראות אם השמלות שהם עיצבו הן כל מה שרצית.

היעזרי בקטלוגים השונים, אבל חישבי עליהם כהנחיה ולא יותר, בכדי להתוודע לאופציות רלוונטיות, מגוון הסגנונות והגזרות ולקבלת השראה עבור שמלתך שלך.

לאחר מכן, הגיעי לסטודיו או לסלון, בעדיפות לתיאום מראש, כך שתוכלי לקבל שירות מקצועי.

עשי חושבים, האם הבעלים מעניקים לך את השירות, או מפנים אותך לעובדים זוטרים? קשובים לבקשותייך? איך שירות הצוות? איך הם מתייחסים לשאר הלקוחות? איך המחירים?

חשוב לבדוק אם את מקבלת שירותים נוספים, דוגמתאיפור ועיצוב תסרוקת במהלך יום החתונה עצמו, הדבר עשוי לחסוך זמן ועצבים. כמו כן ישנם מקומות ש בוחרים לקחת את השירותים האלה צעד נוסף קדימה ומציעים טיפולי ספא, ג'קוזי ועיסוי שמצליחים להפוך את ההכנות לנעימות ומהנות בהרבה.

סלון מעולה לא מתפשר על האיכות בכל אחד מהשירותים שהוא מציע – תפירה, חומרים, סטייל ועיצוב וללא ספק, שירות. ולכן, אל תתפשרי על פחות.

רוצה מידע על בגדים לאירועים? שובי לאתר שוב ובהקדם למציאת כל המעצבים ונותני השירות בתחום, במהירות ובקלות. בהצלחה!

כתיבת תגובה