מבנים ניידים בהתאמה אישית

מגמה הירוקה מכתיבה את הטרנדים בעולם העסקים וחברות רבות עוברות לפתרונות ידידותיים לסביבה. אותו הדבר קורה גם בתחום המבנים הניידים, שכבשו את העולם העסקי בסערה. אם תרם שמעתם על המגמה אל תבהלו. מדובר בטרנד חדש יחסית שהשוק בארץ רק התחיל להיפתח אליו. מדובר במבנים ניידים המקטינים את הנזק הסביבתי ומהווים חסכון משמעותי במשאבים.

מבנים מסוג זה נפוצים מאוד בשימוש באירופה ובארה"ב, במיוחד באיזורים בהם המודעות לאיכות הסביבה גבוהה במיוחד.

מהו מבנה נייד?

מבנה נייד זהו מבנה העשוי ממכולה. מדובר ברעיון מתקדם של מיחזור המשולב בטכנולוגיה עדכנית ומודרנית המאפשרים להסב את המכולה למבנה ראוי.

מה אפשר לעשות עם מבנה נייד?

מבנה מכולה יכול להפוך לטווח רחב של שימושים. ניתן להפוך אותו לביתן מגורים, למחסן או אפילו למשרד. השימוש האחרון הוא זה שתופס את התאוצה הרבה ביותר כאשר העולם העסקי מבין כי מדובר בפתרון מהיר, חסכוני ובעיקר נוח.

מכולות אלו ניתנות להשכרה או למכירה, הכל בהתאם לצורך הייחודי של העסק. בנוסף, המכולות המודרניות לא שונות בהרבה ממשרד רגיל מבחינת חוויית העבודה.

מדוע החוויה כה דומה למשרד רגיל?

בראש ובראשונה כל המכולות מכילות מקלחת ושירותים מודרניים ונוחים, מטבחון מאובזר הכולל מקרר, מזגן חדיש ועוד. ניתן לעצב מבנים ניידים בהתאם לטעם ולצורך היחודיים של כל עסק. השמיים הם הגבול! ניתן לבחור ממאות אם לא אלפי עיצובים אפשריים.

העיצוב יכול לשקף את האופי של העסק, החברה או הארגון ולייצג באופן ראוי את המותג או המוצר שהחברה מעוניינת לקדם. בנוסף ניתן לעצב בצורה מותאמת גם את המטבח, השירותים והמקלחת ולהוסיף כמה את כל האלמנטיים הרצויים.

אפשרות נוספת היא להתייעץ עם איש מקצוע של החברה שימליץ לכם על העיצוב והתוספות המתאימות לעסק הייחודי שלכם.

המכולות זולות בהרבה מהשכרת או קניית מבנה נייח והחלק הטוב ביותר הוא שכאשר אין לכם יותר צורך במבנה אתם יכולים להחזיר אותו והוא ישוב וישרת עסק אחר. ישנה כאן סגירת מעגל הכוללת מיחזור וחסכון במשאבים.

מבחינת העסק מדובר במצב משתלם ביותר מאחר ופתרון זה חוסך לו זמן, טרחה ובזבוז כסף מיותר.

מבחינת העובד החווייה לא שונה בהרבה מהמסגרת המשרדית אליה הוא רגיל. המשרדים מתאימים גם כמשרדים עירוניים וגם מחוץ לעיר, בפרוייקטים זמניים, פרוייקטי בנייה, הופעות, ירידים, פסטיבלים ועוד.

כל המבנים עוברים בדיקה קפדנית של מהנדסים ואנשי מקצוע מנוסים. המבנה מובל ומוקם תחת פיקוח צמוד ושירות הלקוחות זמין עבורכם בכל שעות היממה.

ההובלה וההתקנה הינם באחריות הבלעדית של החברה.

 

כתיבת תגובה