מגוון מובילים מומלצים ואמינים לבחירתכם

הגיע הזמן לעבור!

בשביל רבים מהאנשים העברת הדירה זה שלב מפחיד אך מרגש. מדובר על זמן מצויין לעשות סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לעשות סדר ולהתרענן בדברים חדשים. על אף הכל, כשעומדים לעבור דירה מומלץ לבחור בקפידה חברת הובלות מקצועית שתארוז ותוביל בשבילנו את הרכוש ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נעים וקל במידת היכולת האפשרית.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים מחירון הובלות?

האלמנט הראשון שמרביתנו יתקעו עליו הוא מחיר. המחיר הוא נתון עיקרי בהחלטה על בחירת המוביל עבור רובנו, אולם האם מחיר נמוך מהווה את הפתרון האולטימטיבי?

אנא מכם, אל תתפלאו אם תיאמתם הובלה להכל כולל הכל עבור שבע מאות ₪ והגיע מוביל יחיד עם מסחרית חלודה וישנה. הרי לא הייתם נותנים את הפרייבט בכל מוסך בעל הצעה זולה, אל תשימו את החפצים שאספתם בחיים אצל שרלטן, גם אם הוא ממש זול.

איך תבחרו מוביל איכותי

כשלא בטוחים עדיף לכם לבחון מס' הצעות מחיר. על ידי ביצוע השוואה בין מס' חברות הובלה תקבלו מושג מה כל חברה מספקת ובאילו מחירים, כך תוכלו לדעת מה חשוב לכם ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם יכולים לשלם ולהבטיח שתקבלו את השירות הכי טוב במחיר ששילמתם, מתכננים לעבור? הכנסו לכאן.

בבדיקת הצעת מחיר הפערים יהיו ביטוי של:

ניסיון – חברות הובלות הפועלות המון שנים מעסיקות צוותים מיומנים שעובדים בצורה מהירה תוך כדי טיפול בצורה מיטבית ברכוש האישי שלכם. לחברות הובלות אלו מס' רב של לקוחות ויכולות להציג המלצות של לקוחות.

ביטוח – אם תבחנו תראו שמרבית מההצעות הזולות שתקבלו לא מציינות סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת עסק חשוב מאוד להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולשאול מה גובה כיסוי הביטוח כדי להיות שקטים.

רכב ההובלה ומספר האנשים – חברות מסודרות יגיעו להובלה עם משאית בהשוואה לעוסקים בעקיפין שיבואו לבד עם פיקאפ שבמקרה ואתם ברי מזל סגור עם ברזנט קרוע. חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו עם צוות מובילים מקצועי ומיומן שלא קטן מ3 עובדים, תלוי בכמות התכולה – מה שמביא לידי שירות טוב וזהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלת מנוף – השכרת מנוף יתבטא בתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם ברירה מלבד שימוש בו בשל מגבלות המקום. למרות זאת, כדאי לשכור את שירותיו של מנופאי גם אם לא חייבים כיוון שזה יכול לחסוך זמן רב ומצמצם אפשרות של נזק לחפצים בעת סחיבת החפצים השונים במסדרונות צרים.

בתקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה במציאת הצעת מחיר להובלה , כזו שתהיה לכם הוגנת. חושבים שאתם צריכים עוד טיפים וכלים למציאת חברות הובלות טובות במחירים מצחיקים? כנסו לאתר הבא ותוכלו לקרוא עלטיפים שיתנו לכם לעבור את תאריך ההובלה בקלות יחסית.

כתיבת תגובה