מגוון ענק של שעוני קסיו

איך קונים נכון שעון? לרוב האוכלוסיה שעון היד הסטנדרטי נחשב ליותר מדרך לדעת מה השעה. הרי כעת, בתקופה של המכשירים הסלולרים , לא מוצאים בו תועלת רבה, א"כ למה למעשה רבים מאיתנו עדיין קונים שעונים? וחשוב מכך מה גורם להם להוציא עליהם סכומי כסף גבוהים? (שעון טוב עולה בקלות גם מעל 2000 ₪).

התשובה לכך פשוטה מאוד – הקטע של השעה הוא לא הנקודה המרכזית, הדבר שבאמת חשוב הוא מה שהשעון משדר – אלגנטיות וסטייל וכמובן גם הוא אביזר אופנה ייחודי.

בדומה לתחומים יוקרתיים רבים אחרים, מה שנראה טוב ואיכותי ומחזיק מעמד הוא לכל הדעות יקר. בדיוק בגלל סיבה זו חשוב לי לשתף ולהסביר לכלל הצרכנים ובעיקר לבזבזנים שבינינו, שלא חייבים להרוויח כעובד חברת חשמל ע"מ לרכוש שעון של אומגה וחשוב מזה אין יותר צורך למכור כליה כאשר אנחנו מעוניינים לקנות לאישה שעון יד מיוחד.

שעון

כשם שמוסבר לעיל, אין צורך להוציא הון תועפות על שעון יד, בשנים האחרונות ניתן לרכוש את רוב הדגמים החמים ביותר בסכומים הרבה יותר אטרקטיביים, ממה שיש במרבית החנויות בתחום. איך אתם חושבים? התשובה פשוטה, מעבר לעשית סקר טוב ומקיף בחנויות רגילות כדאי לבדוק גם את מחיר הדגם שרציתם בחנות אינטרנטית, אני משוכנע שמחירו יהיה הרבה יותר זול.

תחשבו על זה, חנויות אלו קונות את המלאי מאותם הספקים ומציעות אותם למכירה במחיר אטרקטיבי במיוחד מכיוון שהוצאותיהן קטנות יותר. אין חשבון מים וארנונה ובדרך זו הלקוח יכול ליהנות מהנחה משמעותית על שעון חדש.

בכל מקרה שקונים שעון בין אם הוא אחד ממש יקר של פיאז'ה או סאב או שעון פשוט שניתן לקנות בשוק, חשוב לבדוק שקניתם אכן מוצר מקורי ולא חיקוי זול וחשוב מכך, שהשעון בא באריזה המקורית שלו, שקיבלתם את המס"ד ואת האחריות.

נקודות אלו חשובות גם לגבי קניה באינטרנט וקל וחומר בחנות רגילה. בנוסף יש די הרבה חנויות שנותנות ללקוחותיהם מבחר פינוקים כמו למשל שירות משלוח עד הבית, חריטת ר"ת בחינם וכו' שיכולים להוות לחלקנו שיקול ברכישה. אם אתם זקוקים נואשות לשעונים במחירים טובים – הכנסו לאתר בו תוכלו למצוא מחירים, טיפים ופרטים ממבחר המומחים בתחום.

כתיבת תגובה