מגרשי מכוניות בשרון

השרון הינו אזור עמוס סוחרים ומגרשי רכב המציעים דגמים מגוונים ומבצעים רבים למהירי החלטה. עם זאת, לאור הדיווחים הרבים בדבר הונאות וזיופים בתחום הרכב נוצר צורך לבדוק היטב את הסוחר ואת המכונית תרם הרכישה. על מנת להימנע ממקרים לא נעימים של חוסר הוגנות או הסכמה לעסקה שאינה משתלמת, מומלץ לשים לב למספר דברים חשובים בעת תהליך הבחירה והקנייה.

בדיקה של מגרש הרכב או הסוכנות – ערכו בדיקה באינטרנט כדי לקרוא ביקורות וחוות דעת של אנשים אחרים. חיפוש זריז בגוגל יציג בפניכם את כל המידע שברצונכם לדעת.

בדיקת רשיון ומסמכים – ודאו כי שנת הייצור, הנפח והדגם תואמים למה שמוצהר על ידי המוכר. בדקו גם כי מספר השילדה תואם למה שרשום ברשיון הרכב.

בעלים קודמים – בררו עם הסוכנות או המגרש מי היו הבעלים הקודמים של הרכב. פעמים רבות הרכב מגיע למכירה אחרי שהיה בשימוש בידי משרד הבטחון, שירותי השכרת רכב, ליסינגים ועוד.

בדיקת המבנה והצבע – בחנו את הרכב כדי לראות אם יש סימני תיקון הבולטים לעיין. התבוננות היטב באחידות הצבע של הרכב. גלים בצבע יצביעו על תיקוני פחחות. סימני חולדה יכולים להוות סימן אזהרה לקורוזיה.

נסיעת מבחן – קחו את הרכב לנסיעת התרשמות. ודאו כי אתם מרגישים בנוח, שההגה מרגיש נכון בידיים, שהמושבים מתאימים לגודל וגובה שלכם. שימו לב לרעשים ולריחות חריגים הצצים במהלך הנסיעה.

מנוע הרכב – לאחר הנסיעה התבוננו מתחת לרכב. במידה ויש כתי שמן מדובר בזימן אזהרה. אדים היוצאים מפתח הכנסת השמן גם הם סימן מדאיג.

מכון בדיקה – קחו את הרכב שבחרתם לבדיקה במכון נייטרלי שיספק לכם חוות דעת אמיתית לגבי מצב הרכב. חשוב לוודא כי כל הפונקציות פועלות ושהרכב באמת נמצא במצב שהסוחר התחייב אליו.

חוזה רכישה – על החוזה להיות מנוסך בשפה ברורה ולציין את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים לעזקה: שם מלא, ת.ז, תאריך, רשיון הרכב, שם היצרן, דגם וסכום הרכישה.

חשבונית – בקשו קבלה וחשבונית. עסק לא מכובד ינסה להימנע ממתן פרטים אלו.

בעלות – כדי להימנע מאי נעימויות, העבירו את הבעלות כמה שיותר בסמוך למועד הרכישה וחתימה על החוזה.

הרבה מגרשי מכוניות בשרון הם עסקים מכובדים המציעים חבילות ורכבים אמיתיים. עם זאת, ישנם זייפנים רבים המנסים את מזלם עם לקוחות שפחות מקפידים על בדיקות. חשוב לשמור על ערנות ולבחון לעומק את בית העסק, חוזה הרכישה והאוטו. מומלץ גם לפנות לעסק שהומלץ לכם על ידי מכרים, חברים, משפחה ואנשים נוספים שאתם סומכים עליהם.

כתיבת תגובה