מגשי אירוח אסתטיקה ומחמאות בלתי נגמרות

מגשי אירוח מתאימים למי שרוצים לכבד- תרתי משמע- אם אתם רוצים לעשות רושם על אורחים חיוניים בכיבוד קל במגשי אירוח, טעים ומרשים. עיצוב מגשי אירוח מעיד על השקעה מצידכם, אחד הדברים המרכזים במגשי אירוח הוא נושא  אסתטיקה. המגשים מאפשרים אכילה חופשית מבלי להיזקק ללוגיסטיקה או להכנות מיוחדות וממושכות. מושיטים יד אל המגש, לוקחים את המאפה, הגבינה, הפטרייה, מכניסים לפה ואוכלים.מי אמר שצריך לעשות סיפור מאוכל? מי קבע שבכל אירוע צריכה להיות ארוחה מלאה? יש אירועים אשר מגשי אירוח מהווים פתרון מצוין ומענה מושלם. באיזה אופן אני יודע? התשובה פשוטה: התנסיתי בכך לא אחת. בביתנו אנחנו מארחים תכופות אורחים מהארץ ומחוץ לארץ ותמיד – תמיד! – אנחנו  "מסתפקים" בהגשת מזון במתכונת זו.

היות שלא תמיד או אם לדייק: בדיוק ההיפך- (כמעט) תמיד לא יודעים מתי האורחים יגיעו, מגשי אירוח מוכנים בכל עת לאפשר לאורחים זה עתה באו לנשנש משהו, לשבור רעב וצמא, ליהנות מתקרובת עשירה, לטעום משהו קטן.מגשי אירוח הם פתרון קולינארי לכל אירוע, קבלת פנים, מסיבה, ישיבה, מפגש חברים. הם מאפשרים אכילה מהירה, ללא צורך בתשתית או בלוגיסטיקה מורכבת. אף לא בשולחנות ערוכים. מדובר במתכונת הסעדה אפקטיבית ביותר.

מגשי אירוח מאפשרים כיבוד קל אבל עשיר במגוון מאכלים- בשריים או חלביים. פירות וירקות. קינוחים. ניתן להציע אירוח כיד המלך עם מזון המוגש אודות מגשים מקושטים. נגישותם של אנשים אל מגשי האירוח מאפשרת הושטת יד ולקיחה מכל המונח על אודות על על המגש. אמורים לארח בקרוב ואין לכם מושג מה להגיש לאורחים? לרשותכם ולשירותכם מגשי אירוח העשויים להקל עליכם מכל הבחינות: הם חוסכים זמן וכסף, טרחה הכרוכה בהכנת האוכל  ובעריכת השולחן לשלוש מנות…

מגשי אירוח מגישים את האוכל לאורחים. הם לא נדרשים לחפש אחריו. הוא מגיע ישירות אליהם. כל מה שעליהם לעשות הוא לבחור מה הם רוצים ולקחת  מהיד לפה. התשובה לשאלה מתבקשת, האם להסתייע גם בשירותי מלצרות תלויה בכם, במספר האורחים, באופי האירוע, ביכולת הכספית ובשיקולים נוספים. מגשים לאירוח מהווים פתרון מצוין לאירועים שונים, כנסים וישיבות, פגישות מחזור, מפגשים חברתיים ועסקיים ולכל כינוס של אנשים – עם סיבה או בלעדיה. המגשים מעוצבים ועמוסי כל טוב משרים תחושה שלה שפע. המראה שלהם, כשלעצמו, מגרה ומעורר תיאבון.

ניתן להזמין מגשים לאירוח על אודות על טהרת מאכל אחד או שילוב של מאכלים. לדוגמה: מגש גבינות ובו גבינת שמנת בציפוי שבבים של בצל, גבינת קממבר, גבינה מעושנת, גביה צהובה, גבינה צפתית, גבינה בולגרית, גבינת עזים ועוד. ניתן ללוות את הגבינות במאפים, ביין, בירקות ובפירות. אין עוד כר כה נרחב וקרקע כה פורייה ליצירתיות מאשר בחירת תוכן ותכולה להניחם על אודות מגשים לאירוח. כל סוג של מאכל שאתם עשויים לחשוב עליו עשוי להיות מוגש לאורחים אודות מגשי אירוח.

מגשים לאירוח נותנים מענה קולינארי בכל אירוע, לכל מספר של משתתפים, בכל תפריט שהוא. על אודות בעניין פי התקציב שעומד לרשותכם ולפי העדפותיכם, ניתן להזמין ולקבל מחברה המציע שירותי הסעדה מגשים עמוסים בכל טוב.

לה אקסלנטה

leeccellente

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה