מגשי אירוח- שוברי שגרה מיוחדים

כאשר מלצרים ומלצריות סובבים בין משתתפי האירוע , נושאים מגשי אירוח עם תקרובת,  תוך כדי אכילה המשתתפים יכולים לשוחח זה עם זה, לאכול בעמידה, לטעום מפה ומשם, ליהנות מכריכונים זעירים (הנאכלים בביס אחד או בבת-אחת- ושתיים…) ,  וממזונות משביעים נוספים: ירקות חתוכים, מקבבונים, עלי גפן ממולאים, פטריות מוקרמות ומאכלים ערבים-לחך נוספים. מגשי אירוח מאפשרים להציע היצע עשיר ומגוון של מזונות. ניתן ליצור מגוון ומרקם סגנוני וססגוני של מאכלים עשירים בטעמים ובנינוחות, בסגנונות שונים, ממטבחיהם של עמים שונים.  מגשי אירוח מתאימים למגוון אירועים: חתונות, מסיבות בר/בת מצווה, ערבי השקה, מסיבות גיוס/שחרור, ערבי רווקים/רווקות ועוד.

מגשי אירוח- לאכול כיד המלך

ייחודם של מגשי אירוח הוא בהיותם, לא אחת, ברירת מחדל, אבל גם ככזו ניתן להפיק ולמצות מהם את המיטב: ניתן להכין מגשים עם מזון מגוון ועשיר, שמתאים להסעדת מספר רב של אנשים בכנסים ובוועידות.  צירוף המלים מגשי אירוח יוצר אצל רבים מאתנו דימוי של כיבוד קל, אבל מי שנכחו באירועים שונים שבהם הוגשה על מגשים אלה ארוחה שלמה יודעים כי ניתן לנצל מתכונת זו על פי בחירה הן לכיבוד ציבור והן להסעדתו בארוחה. מגשי אירוח לכל אירוע נותנים מענה סביר, טוב ואפילו – במקרים רבים- מצוין. אנשים שאוהבים לנשנש כל העת ימצאו בהם את מבוקשם גם בפגישות ממושכות. תיאבון בא והולך, מגשים מתרוקנים ומתמלאים מחדש. תמיד יש מה לאכול. תמיד יש מי שיאכלו. בתיאבון.

אבל, אם להודות, הפתרון הזה הוא כפוי, מאולץ וחלקי. אם יש לנו זמן מספיק להתכונן לבואם של אורחים אנחנו מזמינים שירות קייטרינג מחברת הסעדה שיש לנו קשר ממושך עמה. הם יודעים מה אנחנו והאורחים שלנו אוהבים והם מכינים לנו בכל פעם סוג אחר של מזון. לגוון, אתם יודעים. החברים הטובים שלנו מכירים אותנו. הם יודעים כי מי שמתארח בביתנו ומביא עמו תקרובת, מתבקש להניחה על מגשי אירוח, שאותם אנחנו מכינים מבעוד מועד. וכך היה גם בערב ההוא. אנחנו תמיד רוכשים מלאי מספיק של מגשי אירוח חד פעמיים שאינם נראים כאלה כלל וכלל. הם קשיחים, כסופים, עם ריקועים יפים. נראים כמגשי כסף אמתיים. מגשי אירוח שניתנים לשימוש רב פעמי אף שהם מוגדרים כחד פעמיים ונמכרים כאלה. המחיר- בהתאם. ניתן להציע אירוח כיד המלך עם מזון המוגש אודות מגשים מקושטים. נגישותם של אנשים אל מגשי האירוח מאפשרת הושטת יד ולקיחה מכל המונח על המגש.

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה