מדוע חשוב לעבוד עם מעצבת פנים?

שיפוץ או רכישת בית\בית עסק הם אירוע משמעותי ומכונן בחייו של אדם ומשפחתו.

על פי רוב התקציב הוא המרכיב המשמעותי ביותר המכתיב את התנהלות פרוייקט עיצוב הפנים בדרך זו או אחרת. חשוב מאוד לדעת לתכנן כיצד להשקיע את סכום הכסף שהוקצב לצורך פרוייקט עיצוב הפנים, על מנת שבסיומו של תהליך השיפוץ ועיצוב הפנים תוכלו ליהנות מהתוצאה לאורך שנים, ללא תחושת אכזבה או החמצה.

הטעות הנפוצה ביותר שאנשים נוטים לעשות היא לוותר על שירותיה של מעצבת פנים מתוך מחשבה מוטעית מיסודה כי מדובר במותרות שתקציב נמוך אינו יכול להכיל או שעדיף לחסוך את שכרה של מעצבת הפנים בכדי לממן מרכיב נוסף בשיפוץ. הניסיון מלמד באופן גורף כי שיקול זה הינו מוטעה מיסודו בשל הסיבות הבאות:

שיפוץ ועיצוב פנים טומנים בחובם פרטים ודקויות רבים שרק מעצבת פנים מנוסה יכולה להעלות על הדעת ולהתייחס אליהם בזמן התכנון ובכך למנוע טעויות פונקציונאליות ואסתטיות כאחד.
אנשים נוטים להיכנס לתהליך השיפוץ ועיצוב הפנים מבלי לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך סיזיפי ומורכב הטומן בחובו החלטות רבות, תכנון, בחירות ורכישות שונות ועבודה אינטנסיבית מול מספר בעלי מקצוע בו זמנית. כל זאת ועוד עלולים להפוך את התהליך לקשה מאוד לביצוע עבור אנשים ששגרת יומם מלאה.

עבודה עם מעצבת פנים חוסכת זמן, כסף רב, עגמת נפש וחשוב מכל – שגיאות בתחום עיצוב הפנים איתן תאלצו להתמודד ולחיות למשך שנים רבות.

מעצבת הפנים חושבת על פרטים רבים שאינם עולים על דעתכם והם פרי שנות התמקצעות רבות בתחום עיצוב הפנים, ידע רב, דמיון וחשיפה יומיומית לכל החומרים, האביזרים ובעלי המקצוע הקיימים והמתחדשים בתחום עיצוב הפנים.

פנייה למעצבת פנים בתחילתו של תהליך השיפוץ מבטיחה תהליך חלק ויעיל ותוצאה מרהיבה. ועל כך ייאמר: סוף מעשה במחשבה תחילה.

milliend

מעצבת פנים מילי נהרדעה, עיצוב פנים והום סטיילינג.בעלת ניסיון רב בעיצוב פנים של דירות, בתים פרטיים ומשרדים. מתמחה ביצירת פתרונות עיצוב פנים ייחודיים ומקוריים.באמצעות גישה לא שגרתית, אני הופכת מגבלות מבניות בחלל לאלמנטים מפתיעים, זאת ע"י שימוש בטכניקות מיוחדות, ידע רב ובעיקר דמיון ויצירתיות נטולי גבולות או מגבלות.בכל פרויקט אני בונה עבור לקוחותיי תכנית עיצוב פנים (פרוגראמה) מפורטת ועשירה, המתאפיינת בירידה לפרטים הקטנים ביותר ושימוש בחומרי עיצוב פנים חדשניים ועדכניים.במהלך פרויקט העיצוב אני מעניקה ללקוחותיי ליווי צמוד ומסור לצד פיקוח מלא על תהליך העבודה, יחס אישי, גישה מקצועית ושמירה קפדנית על מסגרת התקציב ולוחות הזמנים שהוגדרו בתכנית העיצוב.עבורי עיצוב פנים אינו רק מקצוע, הוא דרך חיים.שלכם,מילי נהרדעה עיצוב פנים והום סטיילינג

כתיבת תגובה