מדיח כלים – איך לעבור את החג בשלום

כולנו זוכרים את עידן תורנות שטיפת הכלים. בפרוס החגים עלינו, כולם כבר בחששות כי הם אלה שיצטרכו להדיח את המוני הכלים שהכיור ישאיר. לא כך הם פני הדברים. הקדמה הביאה איתה פתרון מבית אמקור. מדיח כלים ולעבור את החג בשלום. כל המידע במאמר הבא.

 

מדיח כלים מבית אמקור

אז איך נרכוש מדיח כלים המכבד את עצמו. בית אמקור הביאה לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לרכוש מדיח כלים שיפטור אתכם גם החג הזה, משטיפת הכלים המסורתית. עניין ראשון אם כן, מתייחס למיקום מדיח הכלים. האם שאלתם את עצמכם היכן תרצו להניחו? בואו ונסקור כמה סוגי מדיחי כלים, על פי כך נדע את מיקומם הטבעי. כמו כן, עוד כמה דברים יעניינו אתכם טרם תצאו לרכוש את המוצר החשמלי הנכסף. לכולנו יש עניין במוצר חשמלי החוסך אנרגיה ולא רק מפאת חסכון בחשמל, אלא גם מפאת ניקיון הסביבה ושמירת הירוק המוכר כנלחם על מקומו לאחרונה. כמו כן, כשאתם רוכשים מדיח כלים, חשוב לדאוג כי תקבלו אותו בצירוף תעודת אחריות רבת שנים. היכולת לקבל תעודה זו, תסיר מלבכם דאגה גם כשהמכשיר היקר יחשוב לתת סימנים חסרי חיים ולו לרגע.

 

סוגי מדיח כלים

מדיח כלים זה מתייחס למיקום הנחתו. בדרך כלל באזור ארונות המטבח. הוא יהיה מוסתר עם דלת ייחודית ויתאים למטבח. מדיח כלים אחר, יציג לכם דמיון למדיח כלים האחר אך דלתו תהיה חשופה. המדיח כלים האחרון יתייחס לעומת זאת, למיקומו על הרצפה עצמה או ממש על שיש המטבח. בין הדברים שתצטרכו לקחת בחשבון, קחו בחשבון גם את גודל מדיח הכלים. אם תשאלו את חברת אמקור, הם יעידו כי משפחות קטנות תשתמשנה לא פעם במדיח קטן וצר יותר, זה יכול בהחלט לחסוך אנרגיה אך גם מקום. אם אתם נחשבים משפחה גדולה, מן הסתם, תבחרו במדיח גדול יותר ותמצאו לו מקום בהתאם.

 

מה מבדיל בין מדיח כלים אחד למשנהו?

הנה לכם כמה דברים שעושים את ההבדל. את המדיח שלכם תבחרו על פי עוצמת הרעש . כשתצאו אל החוצות, על מנת לרכוש לכם מדיח שיקל על שגרת העשייה בבית, תתקלו גם במדיחים רועשים למדי, כך גם מחירם. אם זאת, גם כשהמדיח מרעיש, אין לחשוש ממנו. פרמטר נוסף שיציק לכם, יהיה קשור לצריכת חשמל. יש מישהו שלא מחפש מוצר שיצרך כמה שפחות חשמל? אם כן, הסימון יתייחס בפועל למדיח כלים בעל סימון A   ולא G. בכל מקום שתרכשו מוצר חשמל, בסופו של יום תרצו לדעת כי אתם יכולים לנקותו ללא בעיה. גם שם יש דירוג של נוחיות ויכולת ניקוי. בדרככם לרכוש מדיח כלים איכותי, קחו בחשבון את הפרמטר הנ"ל , שהרי באסתטיקה עסקינן. 

כתיבת תגובה