מדפסות משולבת – פתרונות חכמים בעולם הטכנולוגי

היום, מדפסות נמצאות כמעט בכל בית. לא לפני הרבה זמן, מדפסת הייתה רק במשרדים או בעסקים גדולים. העידן הטכנולוגי והמחירים מוזלים של המכשירים האלקטרוניים מאפשרים לכל בית להחזיק מדפסות משולבות אשר משמשות הן כפקס, גם כסורק ואף כמכונת צילום ביתית. כיום מדפסת היא לא רק להדפסה . כל משרד מרכזי מחזיק מדפסות משולבות אשר מאפשרות פתרונות הדפסה חכמים. מה זה פתרונות הדפסה? על כך במאמר הבא.

מדפסות משולבות שלושה גורמים שצריך לדעת

מדפסות משולבות כשמן כך הן. הן משלבות במכשיר אחד מספר יכולות ומאפשרות פתרונות הדפסה לכל בית. אין צורך לקנות שלושה מכשירים בנפרד, טוב יותר לרכוש מכשיר אחד המכיל את כולם. זה זול הרבה יותר, תופס פחות מקום, אבל לא פחות איכותי ויעיל. מדפסת צבעונית היא המדפסת הפופולרית הכי מכולן. עדיין מרבית המדפסות אלו מדפסות העובדות בשיטה של הזרקת דיו, אך כל יום הדרישה והפופולריות של מדפסות לייזר גוברים. מדפסת לייזר היא עדיין יקרה עד מאוד, אך בקרוב ממש גם מחירה יוכל להתאים לכל אדם . חנויות לא מעטות מציעות למכירה מבחר גדול במיוחד של מדפסות. ההבדל בין המדפסות השונות הוא, ברוב המקרים, באיכות הסורק. טיב הסורק בכל מדפסות משולבות נמדדת לפי המהירות אשר בה הוא סורק מסמכים ולפי מנגנון ההזנה. בהרבה מדפסות משולבות אין צורך לעצור ולהחליף כל פעם דף, מנגנון ההדפסה נותן אפשרות לסרוק את כל הדפים, וגם לשלוח פקס, בפעולה אחת .

פתרונות הדפסה כל משרד חייב מדפסת חכמה

כאשר בית העסק מבקש לשמור על אבטחת המידע, לנהל ארכיון דיגיטלי ועוד, רצוי לרכוש מדפסות משולבות בעלות פתרונות הדפסה חכמים. מדפסות בעלות פתרונות הדפסה חכמים מעניקות הבטחת מידע בכל הקשור למדפסת . ללא פתרונות הדפסה חכמים כמעט כל עובד במשרד, וגם כל אורח מזדמן, היה נגיש לכל המסמכים. מדפסת עם פתרונות הדפסה חכמים מציעה מערכת ייחודית העוקבת אחרי המשתמשים בכל מדפסת ומספקת מידע, מי שלח, מתי, לאן וכמה הדפסות. פתרונות הדפסה חכמים כוללים גם מערכת מיוחדת אשר מצפינה את המסמך ומאשרת כי מסמך זה מאושר על ידי הגורמים האחראים. מדפסות משולבות בעלות פתרונות הדפסה יבטיחו כי אי אפשר יהיה לזייף מסמכים. בשוק קיימות מדפסות המייצרות פתרונות הדפסה חכמים ומציעות ללקוחות תוכנה מיוחדת אשר קולטת את נתוני המסמך ומקטלגת אותו באמצעות ברקוד. פתרונות הדפסה אלו חוסכים מקום יקר של אחסון ניירת, מקצרים את התהליכים וחוסכים זמן רב .

כתיבת תגובה