מדריכת הנקה עם ניסיון

עצם הרעיון שאהפוך להורה הוא בוודאות עלול להפחיד, רוב האמהות מבוהלות מרגע האמת שסוף סוף יהפכו להורים. הטיפול בולד הרך, והעובדה כי ממועד זה ועד שיהיה בן שמונה עשרה הוא לבטח יהיה בקירבתינו כל הזמן, לבטח יכולה לבאס כל הורה.

אולי יפתיע שאת מרביתן של הנערות והנשים מעצבנות מיני חרדות ומחשבות, חרדה משלב הלידה, הכאב הצפוי, החשש שיקרה משהו לתינוק וכמובן גם, המון מחשבות על הליך התאוששות. בתור מי שהתנסתה בפרוצדורה ייחודית זו במספר הזדמנויות, המלצתי הטובה ביותר שיש לי היא לחשוב אם איך להתמודד עם כל חלק בעיתו, והשלב הראשון הוא לא אחר ממוכנותיכן ללידה.

לזנוח את החששות

שלב הלידה הוא לחלוטין עסק אישי, יש נשים שצולחות את זה בקלות ורוגע יחסיים, ועדיין יש ששוכבות עם צירים יום, חלק מהנשים יספרו 'שזה לא נורא" ושזו פשוט החוויה הטובה ביותר, אולם ללא מעט נשים הדה ז'ה ווים מעוררים בהן בהלה, לכן הערה הכי משמעותית לבחורות הרות שאני יכולה לתת היא להשתמש ולהיעזר במספר שירותים שנועדו לאישה במצב זה.

מדריכת הנקה

יש די הרבה טיפים לנותני שירות שמסוגלים לעזור. יש קורסים לתרגולי נשימה שאפשר לעשות ואף ניתן לשכור שירותי דולה. דולות הן לדעתי אחד מהגורמים האחראיים שמטרתם ללוות ולתמוך בהורים בכל מהלך ההריון וכמובן גם, בבי"ח.

תפקידה לסייע בלא מעט אופנים: תומכת הלידה משרה ביטחון, מסייעת בהתמודדות במאבק בכאבים ובנוסף מסייעת בסיטואציית ההנקה כשנגמרת הלידה.

מהותי לדעת, שיש דולות שהן גם יועצות הנקה, אבל לא תמיד. ע"כ מומלץ לכל אחת כבר בהתחלה לחפש ולבחור ביועצת ספציפית לשני התחומים החשובים האלו.

כפי שכבר נכתב בתחילת הטקסט, גם תהליך ההנקה בשביל חלק מהאמהות עלול להיות מסובך, הבייבי שלכם לא מסתדר, החלב מועט וכמובן צריך להזכיר את הכאבים. יועצת הנקה תתרום רבות לאישה לחנוך ולהסביר לה באיזו דרך להניק בהנקה הראשונה, וכמובן איך ניתן להניק עם מינימום כאבים.

החזרה לשגרה היא לרוב לא דבר פשוט, במיוחד כשהאישה ילדה עם התערבות אגרסיבית, ממש בדומה לכל פרוצדורת החלמה שונה שינה ארוכה מהווה את הבסיס. גם במקרה כזה הן מסוגלות להקל ולעזור, בעזרת מלוות שינה. הרי זה ברור שהבייבי הקטנטן יישן הרבה גם האם תהנה מהיכולת לנוח ולישון, מה שיאיץ את החלמתה.

בשינה יש המון אופציות ושיטות שהורים יכולים לשקול, עם זאת אני רוצה לציין כפי שבנושאים שונים גם אספקט זה הוא לחלוטין לא חד משמעי, חלקם אופציה ספציפית תאפשר ותסייע להם לנוח כמו שצריך וישנם גם תינקות קטנים שלא, לכן מומלץ להיוועץ ביועצת מסויימת שמומחית ב-2 שיטות לפחות.

לסיכומו של עניין אספר את הדברים הכי חשובים שכדאי לחשוב עליהם טרם ההחלטה והבחירה ביועץ:

יחסי אנוש – מהותי מאוד שתרגישו חיבור חזק לנותנת השירות שתחליטו לשכור.

זמינות –מהותי שתחליטו על אחת שתעמוד לרשותכם תמיד.

ניסיון מקצועי – אף פעם אל תסתפקו בשיחה בטלפון, אין מה להתבייש, תבקשו בנימוס אישורים להכשרה.

נושא קטן אחרון, במקרה שאתן זקוקות לאינפורמציה אחרת בתחום הקליקו ותקראו ב-ייעוץ הנקה ושיעבור בקלילות!

כתיבת תגובה