מהי העלות של פונדקאות בגרוזיה?

פונדקאות בגאורגיה, או גרוזיה, היא אופציה שרבים בוחרים בה עבור הבאת ילד לעולם

הורות דרך פונדקאות היא נושא שנמצא במוקד של דיון ער ונרחב בעולם כיום, כאשר יש שמצביעים על חסרונות מסוימים שקיימים בתחום זה – ומנגד ישנם יתרונות מהותיים שאי אפשר להתעלם מהם, שהופכים את התחום הזה לתחום שנמצא בשגשוג ופותח אפשרויות מרגשות עבור הורים שבעבר לא היו מסוגלים להביא ילד לעולם. אנחנו מדברים כמובן על מצבים שונים בהם נמנע מזוגות להביא ילד לעולם בדרכים ביולוגיות טבעיות, ואז פונים לאפשרות של היריון פונדקאי – אם פונדקאית שתישא את התינוק ברחמה לתקופת ההיריון, ושבהתאם להסכם קודם עם ההורים הביולוגיים, תוותר על התינוק בהיוולדו וההורים הביולוגיים יהיו הוריו לכל דבר ועניין – תמורת סכום כסף בלתי מבוטל, כמובן, ותמורת העלויות של הטיפולים הנלווים וכל מה שכרוך בהם. מדובר בנושא עדין, שאי אפשר לזלזל בחשיבות הגבוהה שלו עבור ההורים הזקוקים לו, המעוניינים להפוך להורים לילד משלהם ולא מסוגלים לעשות זאת באופן טבעי. עם זאת, העלויות של פונדקאות במקומות שונים בעולם יכולות להיות שונות באופן מהותי זו מזו. במדינת ישראל מותר לבצע היריון פונדקאי וישנן חברות המתמחות בכך, אך חשוב להבין שאם ישראלית והיריון בישראל יכולים להיות יקרים ביותר, ולהגיע גם ל-250 אלף ₪ בממוצע. לכן, רבים בוחרים לפנות לשירות פונדקאות בגאורגיה – מדינה בה הדבר מותר ופשוט למדי לביצוע, והעלויות הן נמוכות בהרבה. אז מהי בדיוק עלות פונדקאות בגרוזיה ומה כרוך עלויות אלו? נבין זאת כעת.

כמה בדיוק צריכה לעלות לכם פונדקאות בגאורגיה, ומה משפיע על המחיר הזה ועל עלויות נוספות?

  • מה כוללים התשלומים והעלויות? עלות פונדקאות בגרוזיה כוללת מכלול רחב של עלויות המחוברות יחד לכדי מחיר אחד שגם הוא כמובן לא מבוטל בפני עצמו, ונגיע במחיר זה בעוד רגע. ראשית כל, צריך להבין שהעלויות האלה כוללות בראש ובראשונה את העלות של הטיפול הרפואי המפרה את האם הפונדקאית באמצעות הזרע והביצית של ההורים הביולוגיים, אם כי בגאורגיה ניתן לבצע זאת גם באמצעות תרומת זרע או ביצית אם הדבר נחוץ. העלויות השונות כוללות ליווי רפואי גניקולוגי צמוד של האם הפונדקאית לאורך תקופת ההיריון וכמובן שגם את הוצאות הלידה עצמן, וכן את הוצאות הטיפולים לאורך ההיריון, הטיסות לישראל וחזרה ממנה והעלויות של השהות של האם הפונדקאית בישראל לכל אורכה. עלויות נוספות שיכולות להתלוות לעלות הכללית של פונדקאות בגאורגיה תוכלנה להיות במצב של היריון לתאומים או של ניתוח קיסרי – עלויות שלא ניתן לתכנן מבעוד מועד. כמו כן, ישנה גם עלות נוספת להחזרות נוספות של ההיריון במצב של כשלים בהפריה, מנקודה מסוימת והלאה.
  • אז כמה זה עולה? בשורה התחתונה, העלות הכללית של טיפולי פונדקאות בגרוזיה היא עדיין זולה משמעותית מהעלות הכללית של טיפולים אלה במדינת ישראל. עלות פונדקאות בגרוזיה מגיעה בממוצע לאזור ה-140-150 אלף ₪, כמאה אלף פחות מהעלות בישראל של טיפולים אלה. גם כאשר לוקחים בחשבון עלויות נלוות ונוספות של טיסות, שהות בישראל ומצבים של תאומים או של ניתוח קיסרי – עדיין מדובר בחיסכון משמעותי ביותר לעומת העלויות של פונדקאות בישראל.

פונדקאות בגרוזיה תעלה לכם פחות ותהיה איכותית לא פחות – וכדאי לבחון זאת

עלות פונדקאות בגרוזיה היא יתרון גדול לאפשרות זאת לעומת אפשרויות אחרות, וחשוב להבין כי לא מדובר בפונדקאות איכותית פחות – הפיקוח הרפואי הוא ברמה הגבוהה ביותר, האישה נמצאת תחת פיקוח מחמיר וקבוע בכדי לוודא שהיא עומדת בהסכם הפונדקאות, והתהליך כולו הוא נוח ואיכותי במטרה להפוך אתכם להורים מאושרים.

כתיבת תגובה