מה בין מיתוג חברה לשיפור המכירות?

כדי להשיג מכירות בהיקף אופטימלי בחברה, צריך לשים לב לכמה גורמים עיקריים, ביניהם הפרסום והמיתוג. היום כבר כל בעל חברה יודע שבלעדי פרסום, לא תהיה הכרה של המותג בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, ועל כן החברה לא תקבל פניות ולא תהיה רכישה של מוצרים, שאולי הם ממש טובים. אבל איך מפרסמים את החברה בצורה נכונה, ומה זה בעצם מיתוג?

אם הבנתם שיש קשר בין מיתוג חברה לבין שיפור המכירות, זה הזמן לפרט את הדרכים שבהן המיתוג יכול להוביל לשינוי חיובי, ואולי גם משמעותי, ברווחים של החברה, ואיך לעשות את זה נכון:

  1. מבדלים את החברה- לפני שפונים אל מישהו מתחום המיתוג ומתחילים בתהליך יצירת המיתוג לחברה, צריך קודם להבין את מהות החברה, כלומר מה המטרה העיקרית שעומדת מאחוריה, ואיך אפשר להבדיל אותה משאר החברות המתחרות על אותו נתח שוק. כשמצליחים לבדל את העסק, הרווחים עולים.
  2. השפה של המותג- אחרי שהחלטתם לעשות מיתוג לחברה שלכם, זה הזמן לפנות אל חברת מיתוג מקצועית שתעשה את העבודה. חשוב לשים דגש על הלוגו, על כל היבטיו, משום שהוא יהיה הפנים של החברה. כאשר המיתוג בולט יותר לקהל היעד, ככה גם החברה בולטת, ולמעשה הלקוחות יוכלו לזהות את המוצרים שלכם גם אם יתנו רק מבט חטוף בלוגו שלכם.
  3. הערכים של החברה- אם אתם לא יודעים מה הערכים של החברה שלכם, ומה היא יכולה לספק ללקוחות שלכם, למה שהם ידעו, ולמה שיבחרו לקנות דווקא מכם? אם כן, אתם צריכים להבין מה מוביל את החברה שלכם- האם אלה מחירים זולים מהממוצע? האם זה מגוון רחב? האם איכות גבוהה? אולי אתם יכולים להציע את כל אלה, או שילוב ביניהם? הערך שאתם בוחרים שיהיה הבולט ביותר בחברה שלכם, ואתם מבליטים אותו כראוי, אתם מושכים אליכם יותר לקוחות פוטנציאליים, כי כשהם יחפשו ערך מסוים, הם ידעו שהם יכולים למצוא אותו אצלכם.
  4. קהל היעד של החברה- כאמור, המיתוג של החברה שלכם צריך להיות בולט לקהל היעד שלכם, אבל האם יש לכם מושג מיהו קהל היעד שלכם? חשוב להיות מאוד ממוקדים לגבי קהל היעד, כדי ליצור מיתוג מדויק יותר. למשל, אל תסתפקו רק בנשים או גברים, אלא גילאים או סטייל אופנה מועדף.
  5. קידום במנועי חיפוש- מלבד הפרסום הסטנדרטי, שכולל קטלוגים, שלטי חוצות וכדומה, כדאי לקדם את אתר החברה גם במנועי החיפוש. ככל שהאתר יהיה יותר מקצועי ויהיה ממוקד לפי המיתוג, כך הוא יהיה במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגלל הרלוונטיות שלו לקהל הצרכנים.

הדברים לא מסתיימים כאן, אבל יש הרבה פרמטרים שצריך להבין ולטפל בהם כדי להגדיל את המכירות בעזרת המיתוג. בגלל המורכבות של התחום, כדאי להיעזר בשירותים של חברת מיתוג מקצועית, שמבינה את העבודה ויודעת ליישם אותה ולהביא תוצאות.

כתיבת תגובה