מה המחיר של שירותי הובלה?

יש! עוברים דירה!

עבור רובנו מעבר למקום חדש זה תהליך מרגש בכל פעם מחדש. זהו שלב מעולה לבצע סדר בחפצים, למיין את הישן, לסדר קצת ולהתרענן בדברים חדשים. למרות זאת, כשעומדים לעבור דירה חשוב לבחור בקפידה חברה מנוסה ואמינה שתעביר בשבילנו את הרכוש והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונעים כמה שניתן.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים שירותי הובלה?

הרכיב הראשוני שמרביתנו ימהרו לחפש לפיו הוא המחיר המבוקש. המחיר הוא מרכיב מרכזי בבחירת חברת הובלה עבור רובנו, אולם האם מחיר נמוך תמיד משקף את ההצעה הכי טובה עבורכם?

אל תהיו מופתעים אם תיאמתם הובלה לכלל הציוד בשבע מאות חמישים שקל ובתאריך ההובלה יגיע בחור בודד עם טנדר פיג'ו ישן. הרי לא הייתם שמים את הרכב בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, אל תשימו את כל החפצים שלכם תחת אחריותו של סתם מוביל, גם אם מחירו זול.

איך לבחור חברת הובלות

במידה ואין לכם ניסיון כדאי לבחון מספר הצעות מחיר. בהשוואה בין חברות שונות תוכלו לקבל מושג מה כל חברה ממוצעת נותנת לכם ומה המחיר שתדרשו לשלם, כך יתאפשר לכם לדעת מה חשוב לכם ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהיות בידיעה שקיבלתם את העסקה הטובה ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבחינת הצעת מחיר של שירותי הובלה בבאר שבע הפערים יהיו כתוצאה מ:

נסיון – חברות הובלה הפועלות בתחום מספר רב של שנים מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שהעבודה לא זרה להם ועובדים בצורה מהירה תוך כדי טיפול מסור ברכוש האישי שלכם. לחברות הובלות אלו מספר רב של לקוחות והן מסוגלות לספק מספר גדול של המלצות.

אחריות מוגבלת – ודאי תשימו לב שחלק ניכר מההצעות ה"מפתות" שתקבלו אינן מציינות סעיף ביטוחי. בעת העברת תכולת משרד מומלץ להקפיד שקיים סעיף כזה ולוודא את מה הוא מכסה כדי שתהיו רגועים.

מס' האנשים וכלי התובלה – חברות רציניות יגיעו עם משאית גדולה בניגוד לעוסקים בעקיפין שיגיעו לבד נהוגים על פיקאפ שבמידה והזדמן מזלכם מכוסה בברזנט קרוע. חברות הובלה רציניות יספקו לכם צוות מקצועי שלא קטן מ3 עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט – מה שמבטיח לכם טיפול זהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

שכירת מנוף להובלה – שימוש בשירותיו של מנופאי יביא לעליית מחיר ובמצבים מסויימים לא תהיה לכם ברירה ויהיה עליכם להשתמש בו בעקבות מגבלות המקום. בכל אופן, כדאי לשכור שירות מנוף גם כשלא חייבים אותו בגלל שזה חוסך זמן רב ומצמצם אפשרות של פגיעה בחפצים שלכם בזמן ניוד הפריטים בחדרי מדרגות קטנים.

מקווה שסיפקתי לכם נקודת התחלה למציאת הצעת מחיר להובלה הוגנת ומשתלמת. לא הספיק לכם? רוצים עוד כלים וטיפים לחיפוש מובילים טובים במחירים מצחיקים?הכנסו עכשיו לאתר המופיע בקישורים ותוכלו לקרוא עוד טיפים, מאמרים ואפילו מחירונים ועוד כלים שיאפשרו לכם לחלוף על יום המעבר בקלות יחסית.

כתיבת תגובה