מה העלויות של חברות הובלה?

אורזים את הפקעלה ועוברים!

עבור רבים מאיתנו שינוי מקום המגורים זה תהליך משמח ומרגש. מדובר בזמן נוח לעשות סדר בדברים, למיין חפצים שאספנו, לזרוק את הישן ולהתרענן בדברים חדשים. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה יש להקפיד ולבחור חברה שתוביל עבורנו את רכושינו היקר ושתאפשר לנו מעבר קל במידת היכולת האפשרית.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלה?

האלמנט העיקרי שמרבית האנשים ימהרו לבדוק הוא המחיר המבוקש. המחיר הוא מרכיב עיקרי בהחלטה על בחירת המוביל בשביל מרבית האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף ברוב הפעמים את הפתרון האולטימטיבי?

שלא תתפלאו אם קיבלתם הצעה עבור הובלה לכל הריהוט בשבע מאות שקלים והגיע בחור רופס ובודד עם טנדר פיג'ו ישן. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את הרכב הפרטי שלכם בכל מוסך זול, מאיזו סיבה תשימו את החפצים שאספתם בחיים אצל סתם מוביל, על אף היותו זול.

השוו ולא תתחרטו!

לא יודעים מה חשוב יותר? עדיף להשוות בין כמה הצעות. על ידי ביצוע השוואה בין הצעות מחברות שונות תקבלו אינדיקציה מה כל חברה וחברה מאפשרת ומה המחיר בעבור שירות זה , בשיטה זו תוכלו לדעת למה לצפות ולהבין איזה מחיר אתם יכולים להוציא ולהבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבחינת הצעת מחיר של הובלה קטנה הפער יהיה ביטוי של:

ניסיון בפועל – חברות בתחום ההובלה הפעילות בענף מס' רב של שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים בזריזות וביעילות תוך כדי שמירה והקפדה על הרכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מס' רב של לקוחות ויש ביכולתן להציג מס' רב של המלצות.

ביטוח על התכולה – ודאי תשימו לב שחלק ניכר מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא כוללות סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת תכולת בית חשוב להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף מסוג זה ולוודא מה הסכום שהוא מכסה כדי להיות שקטים.

גודל הצוות ורכב ההובלה – חברות מסודרות יביאו איתם משאית גדולה לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך שיגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על טנדר ישן שאולי למזלכם סגור עם ברזנט. חברות מסודרות יתנו לכם צוות עובדים מיומן של לפחות 3 עובדים, בהתחשב בגודל הפרוייקט – דבר הגורם לשירות טוב וזהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלת מנוף – השכרת שירות של מנופאי יוביל לתוספת במחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה ברירה אלא מלהשתמש בו עקב מגבלות מקום. למרות האמור, שווה לשקול את השירות הזה גם אם לא חייבים מהסיבה שהוא חוסך זמן רב וגם מצמצם אפשרות של נזק לרכושכם בעת הזזת הפריטים במסדרונות צפופים.

בתקווה שסיפקתי לכם נקודת התחלה טובה במציאת הצעת מחיר להובלה שתטיב איתכם. הייתם רוצים כלים ועצות שיעזרו לכם במציאת מובילים במחיר מצויין במהירות?כנסו עכשיו לאתר המופיע בקישורים ותוכלו להנות מטיפים, מאמרים ואפילו מחירונים שיאפשרו לכם לחלוף על יום המעבר במהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה