מה חשוב לבדוק לפני מעבר דירה?

קיבלתם מפתחות למקום החדש?

לרובנו שינוי מקום המגורים הוא תהליך מפחיד אך מרגש. זה זמן מצויין לעשות סדר בחפצים, לעבור על חפצים שאגרנו, לזרוק ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לדירה חדשה צריך להקפיד ולבחור חברה מנוסה ואמינה שתוביל לנו את כל החפצים ושתאפשר מעבר קל כמה שאפשר.

על מה להקפיד כשמחפשים מעבר דירה?

הרכיב העיקרי שאנשים יבדקו הוא מחיר ההובלה. המחיר מהווה רכיב עיקרי בבחירת המוביל עבור רובנו, אמנם האם מחיר זול משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

בבקשה לא להראות מופתעים אם תיאמתם הובלה לכלל הציוד ב-800 שקל וביום ההובלה הגיע אדם, לבדו, עם מסחרית קטנה. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב הפרטי שלכם בכל מוסך זול, למה שתתנו את החפצים שלכם תחת אחריותו של חאפר שהחליט שהוא מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

השוו ולא תתחרטו!

לא יודעים מה חשוב יותר? כדאי לכם לבחון מס' הצעות. באמצעות השוואה בין כמה חברות תוכלו לקבל אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת מאפשרת לכם ומהו מחיר הגיוני, אחר כך תוכלו לדעת עלויות שונות ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים ויכולים להוציא ולהבטיח לעצמכם את הכי טוב שיש במחיר שאתם מוכנים לשלם. אם תבחנו הצעת מחיר של עוברים דירה הפערים במחיר יתבטאו ב:

ניסיון בפועל והמלצות – חברות בענף ההובלות הפועלות בענף המון שנים מעסיקות פועלים מנוסים שיודעים לעשות את עבודתם ביעילות תוך כדי טיפול מסור והקפדה על החפצים האישיים שלכם. לחברות הובלה אלו מס' רב של לקוחות ויש ביכולתן להציג המלצות מלקוחות שונים.

כיסוי ביטוחי – קחו לתשומת לבכם שמרבית מן ההצעות הזולות שיצא לכם לקבל בכלל לא מזכירות סעיף ביטוחי. בעת ביצוע הובלת משרד חשוב מאוד להקפיד שנמצא סעיף מסוג זה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה כדי שתהיו רגועים.

כלי התובלה וכמות האנשים – חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו להובלה עם משאית לעומתם עוסקים בעקיפין בהובלות אשר יבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על טנדר ישן שבמקרה והזמן מזלכם מכוסה בברזנט קרוע. חברות רציניות יתנו לכם צוות עובדים מקצועי של לא פחות משלושה עובדים, תלוי בגודל העבודה – מה שגורר טיפול זהיר יותר בתכולת הבית.

שכירת מנוף להובלה – שימוש בשירותיו של מנופאי יוביל לתוספת במחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה לכם ברירה מלבד להשתמש בו בשל חדרי מדרגות צרים. על אף הנאמר, שווה לשכור את שירות זה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שהוא חוסך זמן רב וגם מצמצם אפשרות של פגיעה ברכוש בעת ניוד החפצים בחדרי מדרגות קטנים.

כולי תקווה שננתי לכם מקום טוב להתחיל במציאת הצעת הובלה שתשתלם לכם. הייתם רוצים עוד מגוון כלים וטיפים לחיפוש חברות הובלות בעלות נמוכה?הכנסו לאתר האינטרנט ותוכלו לקרוא עוד המלצות ומידע שיאפשרו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה