מה כדאי לבחור למתנות לאישה?

מתנות לאישה, מה יעשה את העבודה?

אין אישה שלא מחפשת את התשומת לב, החיבה, ההתייחסות בימים החשובים שלה הן אם זה יום נישואין, נישואים, יום הולדת, היום שהכרתם ובקיצור, כל יום ויום החל מההכרות שלכם איתה ועד הפנסיה. האמת? שזה נורא קל לנו הגברים לבחור את המתנה המושלמת או לפחות המתנה המקדימה לקראת המתנה האמיתית. יש נשים שמשלוח זר פרחים ישמח אותם עד מאוד ואפילו ישאיר רושם מאוד טוב על האהובה שלכם ואולי גם SMS יספק בתור הצעד המקדים למשהו הגדול, אבל בהחלט, משהו חייב להישלח לאישה עד 12 בלילה או שמה מחר בבוקר נתעורר ליום ממש לא נחמד, שלא נדבר על מהלך השבוע ואף החודש הקרוב.

משלוח זר מתוק לאישה, המתנה המושלמת, לפחות על רובן

כפי שכבר אמרנו, מתנות לאישה זה משהו שחייב עלינו הגברים, אף אחד לא רוצה לשמוע את המשפט "איך שכחת את היום?!" ולכן אנחנו צריכים לפחות לכסות את עצמנו באיזה משהו מקורי או לפחות במשהו מתוק וטעים. זר מתוק הינו טרנד חדש והפתרון האולטימטיבי לנו הגברים לשלוח זר שוקולד טעים ומתוק לאהובה שלנו וכמובן הפידבק והערכה שהיא תקבל מהחברות שלה בעבודה עבורנו, די יעשו את העבודה ויהיה שווה כל רגע, הרי כל בחורה רוצה שהגבר שלה יזכור את היום החשוב שהן לוקחות את זה ברצינות רבה ואף בוחנות אותנו בכל צעד שנעשה באותו יום, הרי תחשבו על זה שניה,

יש בחורה שלא רוצה לקבל מתנה? לא.
יש בחורה שלא תזכור אם לא נביא לה כלום? לא.
יש בחורה שלא תרצה או תצפה להתייחסות? לא.

וסביר להניח שהיינו יכולים להמשיך עם דוגמאות אל תוך הלילה, אבל את הרעיון כולנו מבינים. שהבחורה שלכם תקבל זר מתוק אליה לעבודה העשויים מפרלינים משובחים, טריים וטעימים ומתארים את התגובות שתקבל הסביבה? מתארים את המוניטין והנקודות זכות שתקבלו באותו רגע? חלום!

כתיבת תגובה