מה קונים מתנה לילד?

לא סתם תמונה. מתנה שלא מחליפים. ברשותכם, אני הולך לספר לכם הכל על מתנה ספציפית שקניתי לבת זוגי לפני מספר שנים, ואין ספק שזו הייתה המתנה המקורית ביותר שהענקתי למישהו מעולם. היא ממש התרגשה, ואנחנו זוג יונים בזכות המתנה הזו.

מתנה קטנה-גדולה

כשחיפשתי עבורה מתנת יום הולדת בדקתי מלא חנויות למתנות, בקושי נרדמתי בלילה והייתי בלחץ מזה. רק רציתי למצוא משהו מיוחד ומושקע, ולא סתם עוד ארוחה במסעדה פלצנית. בסוף הבנתי שהפתרון הכי טוב היה ממש פשוט. והחלטתי לקנות מתנה לילד.

הרעיון המקורי של הסבת תמונות אינו חדש בעיקרון, אבל עדיין מגוון האפשרויות שתוכלו למצוא בענף – מעניקות לו נופך מבדר ומקורי. בין אם מדובר בהגדלת תצלום אישי על קנבס, או להדפיס קולאז' על חולצה – התוצאה מרגשה ומבדרת. נסו על בת הזוג. אשמח לקרוא את התגובות – בסוף המאמר. אם יהיה ביקוש, אשמח לתת לכם עצות נוספות בעניין מתנות ליום ההולדת.

הכי מקורי שאפשר.

כידוע, הרעיון הלא מקורי הוא לעשות שימוש בתמונה שלה ושלך. אני מוכרח להודות, זה בהחלט עובד, וכנראה שמייד תצליחו לגרום לה התלהבות ולהרעיף עליכם אהבה, ואע"פ כן אמליץ לכם משהו יותר מקורי; ציור מיוחד של כפר בו טיילתם, הסרט אשר במהלכו נפגשתם לראשונה, ואפילו נועז יותר, תמונה שלכם מהחטיבה. השקיעו בתצלום קפדנות יתרה, לא לגרום למריבה מיותרת.

מאגר האפקטים שניתן להוסיף לתמונות הוא עצום. בחירת האפקט הנכון היא כשלעצמה מטלה לא קלה, ולכך יסייעו לכם מומחים לצילום שיתנו לכם עצות. חלק מהצילומים לא ניתן להדפיס בגלל איכות ירודה, או בעיה אחרת. למניעת אי הבנות, עדיף לבחור כמה תמונות פוטנציאליות, עדיף.

יש גם מתנות.

כמו שכבר כתבתי, מתנות מהסוג הזה הן בדר"כ מוצלחות, במיוחד כאשר הן ניתנות באופן ספונטני לכבוד יום השנה. אשמח לשמוע רעיונות נוספים עבור הפתעה חדשנית, ספרו לי בבלוג, וספרו למי ששואל.

כתיבת תגובה