מוצרי הרחקת יונים

מרחיקי יונים הם "מצרך מבוקש" בקרב בעלי בתים הסובלים ממטרד של להקות יונים בעיקר בבתים חד קומתיים עם גגות רעפים. כאשר מדובר בחדירה של יונים למקומות נגישים, יכול גם בעל הבית להתקין אמצעים להרחקת יונים. המוצרים השונים שיפורטו להלן נמכרים בחנות למוצרי הרחבת יונים וגם בחנויות של "עשה זאת בעצמך".

כל מה שאתם צריכים לדעת על מוצרים להרחקת יונים ועל האמצעים השונים.

 

דוקרנים להרחקת יונים

אחת השיטות להרחקת יונים היא יצירת אי נוחות ליונים באזור שעליו הן אוהבות לנחות. כאשר פורשים במקום הזה משטח ובו דוקרנים- סוג של קוצים דוקרים היונים לא יוכלו לנחות על זה ולכן הן יתעופפו למקום אחר ובכך בעצם תתבצע הרחקת יונים ירוקה מבלי לפגוע בהן.

ישנם סוגים שונים של דוקרנים מייצור מקומי ומיבוא. ובהחלט אפשר לפרוש משטח כזה באופן עצמאי, תוך שילוב הדוקרנים. ישנם דוקרנים מברזל, נירוסטה ועוד.

 

קפיץ להרחקת יונים

הצבת סלילי מתכת (קפיצים) באזור מסוים גם היא הרחקת יונים בשיטה ירוקה. כאשר היונה דורכת על הקפיץ הוא קופץ, והיא נבהלת ועפה משם, כמובן שלא נגרם לה כל נזק וכל הרעיון כולו הוא לגרום לה להתרחק.

הקפיצים הללו להרחקת יונים עשויים מנירוסטה ולא מחלידים והם חזקים ומאסיביים ושומרים על הגמישות שלהם "לקפוץ" לאורך זמן.

רשת להרחקת יונים

אם תפנו לחנות למוצרי הרחקת יונים תוכלו בהחלט לרכוש רשת להרחקת יונים. יש בארץ רשתות מאוד איכותיות שנהוג להשתמש בהן נגד יונים במזרח התיכון, ארה"ב ומערב אירופה.

יש רשת שעשויה מחוטי פוליאטילן שחורים עם תוספת של הגנה מפני קרינה UV. הפתחים של הרשת שונים בגדליהם ומיועדים גם להרחקת עורבים, יונים, ציפורים ועוד. הן חזקות ומאסיביות ועומדות בכל מזג אויר.

התקנת הרשת פשוטה ביותר וניתן להניח אותה בפתחי גגות רעפים, פתי מסתורי כביסה, פתחי חלונות ועוד.

דחליל בצורה של עורב והיונים מתעופפות…

בטבע נוהגים עורבים להתקיף יונים ולכן בחנות של מוצרים להרחקת יונים ניתן לרכוש היום דחליל שנראה כמו עורב עם כנפיים פרושות שבהחלט מצליח להטיל את אימתו על יונים והן עפות ונמלטות מפניו.

את מראה הדחליל המפחיד הזה ניתן להדביק על משטח, ולהציב אותו במקום בו אתם רוצים להרחיק יונים. כשהיונים יראו אותו הן יעופו ויברחו ולא יחזרו לשם. זה בדוק.

ניתן לשלב את דמויות העורבים גם עם רשתות ודוקרנים ובכך להבטיח כי היונים אכן גם ידקרו, גם ייבהלו וגם יפנו את המקום ולא יחזרו לשם.

מוצרי הרחקת יונים – "עשה זאת בעצמך"

אם מדובר בצורך לאטום אזור מסוים עם רשת כדי למנוע חדירה של יונים, אתם יכולים לעשות את זה לבד ולא חייבים להזמין בשביל זה בעל מקצוע. את החומרים והאמצעים להרחקת יונים כדאי שתרכשו בחנת למוצרי הרחקת יונים. בדרך כלל המוכר גם ינחה אתכם מה לעשות וזה קל ופשוט.

בין המוצרים להרחקת יונים :

רשת נגד יונים

דוקרנים נגד יונים

 

כאשר מדובר בפיתרון של הרחקת יונים בגובה, לא רצוי לעשות זאת לבד בבית, אלא להזמין איש מקצוע שיש לו רישיון לעבוד בגובה, ניסיון ומיומנות.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה