מזגנים לקירור וחימום- לא משנה איפה גרים

זה לא משנה איפה גרים, וגם אם בקיץ נעים מאוד, בחורף יהיה קר; ואם בקיץ חם מאוד, זה ממש לא אומר שבחורף יהיה נעים, ואתם יכולים לצפות לקור מורגש ומשמעותי. מכאן אפשר להגיע למסקנה הפשוטה שתמיד צריך מזגן, וזה לא חשוב אם גרים במקום גבוה כמו הכרמל ועוספיא או מקום נמוך כמו תל אביב.

מזל שהיום יש מבחר עצום של מזגנים בעכו וערים אחרות, וכל אחד יכול למצוא את המזגן שעונה לצרכים שלו ושל הבית שלו. גם המחירים היום הם לא מה שהיו פעם, והיום אפשר למצוא מזגן חדש ב 2000 שקלים כולל התקנה, שבאמת יעשה את העבודה.

אבל כמובן שזה לא רק המחיר, אלא גם מה מקבלים בתמורה, משך האחריות ומה היא כוללת, האם יש שירות התקנה, כמה כוחות סוס יש למזגן, כמה חכם המזגן וכמה פונקציות יש בו וכן הלאה.

למעשה, כשעומדים בפני בחירה של מזגן כזה או אחר, יש הרבה דברים שצריך לבדוק, אבל כדאי להתחיל עם החברה או האדם שממנו קונים את המזגן.

דבר ראשון, אם אתם מתכננים לגור בבית בו אתם גרים עכשיו עוד הרבה שנים, כדאי כבר לקנות מזגן חדש לגמרי, ועדיף שזה יהיה מחברה מוכרת ואמינה. אם אתם לא בטוחים מה יהיה בחודשים הקרובים, אפשר בהחלט לקנות מזגנים בקריות או באזורים אחרים מיד שנייה. אם אתם מכירים באופן אישי טכנאי מזגנים שיכול לבדוק את המזגן עבורכם לפני שתקנו אותו, בהחלט כדאי להיעזר בו.

במידה ואתם גרים בדירה שכורה, ואין לכם מזגן, בהחלט כדאי לבקש מבעל הבית להתקין מזגן. רוב הסיכויים הם שהוא יעלה את המחיר של השכירות החודשית, אבל יכול להיות שלא. ובכל מקרה, אולי זה יהיה שווה את זה, המזגן יעלה את הערך של הדירה.

כשאתם מחפשים מזגנים בחיפה או עיר אחרת, בין אלה מזגנים חדשים מחברה אמינה ומוכרת ובין אם אלה מזגנים יד שנייה, שימו לב לצריכת החשמל שלהם ולכוחות סוס, וודאו שזה יספיק לדירה שלכם ויצליח לקרר או לחמם אותה היטב וכמה שיותר מהר בעת הצורך.

כתיבת תגובה