מזונות כדי שלא ייחסר דבר

ברגע שבני זוג מבינים כי אין להם יותר מה להישאר יחדיו עקב הריבים שלא מפסיקים עליהם לעבור את ההליך של גירושין, בזמן ההליך הזה כדאי להם לבצע חוזה הסכם גירושין שיכלול בו מספר דברים כמו: מזונות, הסדרי ראיה, אופן חלוקת רכוש, ירושה, הסדרי ראיה, משמורת וכולי בעזרת חוזה הסכם גירושין אפשר להבחין כי הריבים הריבים והצעקות ממעיטים מסיבה זו יהיה יותר קל לעבור את ההליך של הגירושין ברור לפני הכל בזכות הסכם גירושין ינסו לעשות הכל לטובת הילדים.

נושאים אשר נכללים בהסכם גירושין:

*מזונות ילדים – ניתן לראות כי מי שיהיה אחראי להביא את הפרנסה יהיה הגבר וללא קשר למצבו הכלכלי אפילו אם הוא מובטל עדיין חלה עליו החובה לשלם מזונות מסיבה זו הגבר יהיה זה אשר צריך לשלם מזונות עד אשר הילדים יהיו בני שמונה עשרה בזכות הכסף אשר האב משלם מספקים לילדים חינוך, תרופות כרוניות, לבוש, פסיכולוג ועוד אם קשה לילדים להתמודד עם ההליך של גירושין של הוריהם, במצבים אשר בהם האב ירוויח ממש הרבה כסף הוא יצטרך לשלם יותר מן הסכום המינימאלי אשר יש בדרך כלל בתשלום של מזונות.

*חלוקת הרכוש – ניתן לראות כי הסכם גירושין יהיה זה אשר ייקבע כיצד תיתבצע חלוקת הרכוש בין בני הזוג, חשוב שתיתבצע חלוקה הוגנת בשביל שבני הזוג לא יריבו ביניהם ושלא ייקרה מצב שבו צד אחד יקבל הרבה יותר דברים לעומת השני.

*משמורת – ברוב המקרים האם תהיה זו שמקלת את הילדים אליה בגלל בית המשפט קובע ברוב מקרי גירושין. ניתן לראות כי ישנם מקרים בהם יוצאי דופן בהם האמא אינה כשירה לגדלם למשל כאשר היא מכורה לאלכוהול או סמים במקרים כאלו הילדים לא יגדלו אצלה אלא אצל האב.

*הסדרי ראיה – כאשר האם או האבא יגדלו את הילדים יהיה לבן זוגם הזכות לבלות ולהיות עם ילדיהם הרי אין בכל העולם כולו כמו אבא ואמא אך הכי חשוב שבן הזוג אשר לא קיבל משמורת יוכל לבלות עימם.

ניתן לראות כי הסכם גירושין הוא מאוד עוזר כיוון שהוא לטובתם של הילדים מסיבה חשוב לכתוב אותו בזמן שעוברים גירושין.

כתיבת תגובה