מזכירה רפואית במרפאות לטיפולי בוטוקס

בנות ישראל רודפות אחרי המקצוע המבוקש. הם אמנם לא יודעות מה הוא בדיוק, אך הן תמיד תהיינה במרדף אחריו. הניסיונות והעבודות בהן עברו כדי למצוא את המקצוע האידיאלי עשוי להוביל אותן לקורסים שיכשירו אותן למקצועות בהם תמיד תהיה עבודה, קורסים בהם ילמדו לנהל משרדים שונים.

קורסי מזכירה רפואית ומזכירה משפטית

ישנו מגוון רחב של תפקידים שמוצע לכל דורש, כך שבדרך כלל מי שמעוניין לעבוד יוכל למצוא משרה. הבעיה מתחילה שמשרות רבות, ככל שהמהירות בה הן עולות גבוהה יותר, כך היעלמותן מהרדאר גבוהה יותר. אך ישנם מקצועות שכנראה לעולם יישארו עמנו ותמיד תהיה בהן תעסוקה- מקצועות המזכירות. מקצוע המזכירות הנו מגוון מאוד ובעל התמחויות רבות דוגמת מזכירה משפטית או מזכירה רפואית. מזכירה משפטית למשל, תתעסק כמו כל מזכירה בניירת שמצטברת על שולחנות המשרד, בתיבת המייל שמתמלאת כל יום מחדש, בקביעות הפגישות ביומן ודאגה שהן אכן התקיימו או אחריות על תזוזתן למועד שונה וכמובן לקשר בין האזרח הפשוט, להלן הלקוח, לעובדי המשרד. אך כמובן שהמזכירה המשפטית לא הלכה לקורס שיכשיר אותה לטפל בניירת או להזמין שדכן מהמחסן הלוגיסטי בקומה התחתונה. היא תלמד במסגרת הקורס שלה מושגים בסיסיים במשפט, תכיר את מערכת המשפט וכיצד להשתמש באתרי המידע המשפטיים וכמובן שתדע את רוב הדינים המדוברים במשפט הישראלי, החל מדיני נזיקין, דרך דיני חוזים ועד לדיני קניין.

מה לומדת מזכירה רפואית?

הידע הנצבר בקורס אינו מחייב לעבוד את המזכירה המשפטית אך ורק במשרדי עורכי דין למיניהם, אלא מציעים לה גם שפע של עבודות אחרות במקצוע בו התמחתה דוגמת בנקים או חברות סלולריות, למעשה כל חברה בה יש מחלקה משפטית. הקורס הנפוץ השני שבסיומו ישנו מגוון רחב של עבודות במקצוע, הוא קורס מזכירה רפואית. בדיוק כמו מקבילתה המשפטית, גם המזכירה הרפואית תדע לנהל את המשרד בו היא עובדת באמצעות קשר ישיר עם קהל הלקוחות, עזרה ללקוח במילוי טפסים רלוונטיים והפניות לבית החולים. כמו כן היא תלמד בקורס שיעורים עיוניים דוגמת אנטומיה, תרופות וסוגי מחלות, על מנת שתוכל להוריד לחץ מכתפי הרופאים ולמיין כל חולה לרופא הרלוונטי, או לפחות לענות לו על שאלות בסיסיות בנושאי אבחון וטיפול במחלה. את העבודה שמחכה לה בסופו של הקורס, תוכל המזכירה הרפואית למצוא בכל אחת מהמוסדות הרפואיים בישראל, החל מבתי חולים וכלה בקופות החולים וכמו כן תוכל לעבוד גם בקליניקות של מיטב הרופאים בארץ.

עבודה במרפאות להרמות עפעפיים, בוטוקס וניתוחי חזה

אחד מהמקומות בהם תוכל בוגרת קורס מזכירות רפואית לעבוד, היא מרפאה לטיפולים פלסטיים למיניהם. קרנן של מרפאות אלה רק עולה ככל שעוברים הימים וחולפות השנים וכמעט כל גבר וכל אישה נוהגים לפקוד את המרפאות הללו על מנת לעבור טיפולי בוטוקס, הרמות עפעפיים, ניתוחי חזה ועוד דוגמאות רבות אותן לא ניתן למנות על יד אחת. המרפאות הללו מלאות במטופלים שקובעים תורים ומעוניינים לשמוע ייעוץ או לעבור את הטיפול עצמו ועל המזכירה לדעת לנהל אותם כראוי ולנתב כל מטופל לרופא הרלוונטי בשעה מסוימת.

תפקיד המזכירה במרפאה של בוטוקס

קחו לדוגמא את הטיפול הנפוץ ביותר אולי, טיפול עם זריקת הבוטוקס, זריקה שעוזרת למתוח את העור ולמנוע קמטים שמופיעים בשל זקנה או מסיבות אחרות. לטיפולים אלה מגיעים מטופלים רבים, כשכל טיפול בוטוקס אורך זמן קצר מאוד. כך, תדע המזכירה שהוכשרה לתת את הייעוץ הראשוני ללקוח אם בכלל הוא יכול לעבור את הטיפול, כמה זמן עליו להמתין אם וכאשר על מנת לראות רופא ולקבוע לו תור חזרה לטיפול נוסף, אם היא וצוות הרופאים יגרמו ללקוח להיות מרוצה.

כתיבת תגובה