מחירי אחסנת תכולת דירה בנס ציונה

רוצים דף חדש במקום חדש? עוברים לבית פרטי? קיימים מעט אנשים שמעבירים חיים שלמים באותה עיר. הרבה אנשים מוכרחים לעבור מבית אחד לשני מס' פעמים בתקופות קצרות. מעבר דירה נתפס כ תהליך מתיש. המאמר שלפניכם אלו שעוברים דירה בחודשים הקרובים, ובו תחשפו למס' נקודות למחשבה על אחסון דירה.

לא הכל חייב להיות קשה

הסתכלו מעבר ליום המעבר. רוב האנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבות חיוביות כגון התקדמות לקוטג' מרווח וחדש או כשסיימו לבנות דירה חדשה. ללא עוררין, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף אבל גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

כל הדרכים למעבר קל, זריז וללא עצבים

היו ערוכים, עשו בדיקה של אופציות להעברת הבית שלכם כשיש לכם מספיק זמן עדיין. בדרך זו תמנעו מהפתעות וכך תעברו את יום ההובלה בצורה חלקה.

לא מצליחים להגיע לאריזה? ניתן לאתר מס' חברות המספקות שירותי אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות אורזים מנוסים יגיע לבית מס' ימים לפני יום העברת הבית כדי לארוז חפציכם.

במידה ונקלעתם למצב שעליכם לפנות את הבית לפני שהגיע היום בו יש לכם אפשרות להכנס למעונכם החדש אל תדאגו! בכל ארץ פועלים כמה חברות שבבעלותן מחסנים המושכרים למטרת אחסון תכולה. המחסנים מושכרים לחודשים ספורים אך תוכלו למצוא גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו זול יותר.

לא חוסכים באמצעים על אחסנת תכולת דירה

אם אתם אלו שאורזים את המשרד או ששכרתם את שירותי חברת הובלה לעבודה זו הקפידו לארוז את החפצים שלכם בדקדקנות על מנת שיגיעו בשלום לבניין החדש. לא הייתם רוצים שאגרטל הקריסטל שסבתא רבא גניה השאירה לכם לאחר מותהלא ישרוד את טלטלות הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על מובילים, לא כל אחד עם משאית הוא מוביל. הובלת חפצים מיוחדים כמו: מכונת כביסה, מקרר וכדומה דורשים כושר נשיאה רב ומיומנות. כמו כן, חפצים מסוימים כמו: שידות מעץ מלא ארונות הזזה שידרשו פירוק והרכבה. על כן, בדקו וודאו שהמוביל שלכם מוכן לתוספת זו. פעולה זו מצריכה תוספת מיוחדת.

בדקו את רוחב הדלתות בבית הנוכחי ובדירה אליה אתם מעבירים את הרהיטים. אם אתם רואים שדלת הכניסה צרה מדי יתכן ותזדקקו להוסיף שירות של מנוף.

תוכלו לקחת שירותים של מנוף בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא לערוך בדיקה אם חברת ההובלה שאותה שכרתם לביצוע המלאכה מספקת שירותי מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מקרים שעדיף להשתמש במנוף, גם אם אין חובה. מנוף יחסוך טלטלות מיותרות של החפצים בכניסה ויציאה מהמעלית.

רוצה לשמוע מידע נוסף? צריכים המלצות? גלשו לבלוג בו תוכלו למצוא טיפים, מאמרים והצעות מחיר ממיטב נותני השירות.

כתיבת תגובה