מחירי הדפסה על קנבס חיפה

לפעמים, אלה הדברים הפשוטים… לא מסובך בכלל. מייד אתחיל לספר לכם הכל על שי מיוחד שרכשתי לחברה שלי לפני מספר שנים, ואין ספק שהמתנה הזו הייתה הכי רומנטית שמישהי קיבלה ממני. אותה זה ריגש, ואנו זוג מאושר מאז אותו יום.

דברים קטנים ומרגשים

כשניסיתי למצוא מתנה לט"ו באב בדקתי במלא חנויות מזכרות, הסתובבתי בלי הפסקה ונלחצתי בגלל זה. ממש רציתי להשיג משהו לא שגרתי, במקום להתפשר על מתנה מהחנות. אח"כ הבנתי שהפתרון הטוב ביותר היה מתחת לאף. למה אני מתכוון? הדפסה על קנבס חיפה.

כל הנושא של שימוש בתמונות אישיות הוא לא מהפכני בעיקרון, אך מבחר האפשרויות שתוכלו למצוא בענף – מעניקות לו גוון מגניב ומהפכני. בין אם בחרתם בהגדלת תצלום כלשהו על קנבס, או להדפיס תמונה על ספל – היא תתלהב מזה. בדקו על בת הזוג. שתפו אותי בתגובות בבלוג שלי – במסר פרטי. אם יהיו תגובות, אנדב בשמחה עוד עצות לגבי הדפסה על קנבס מחיר.

תחשבו מחוץ לקופסא.

כמובן שהרעיון הכי נדוש הוא לעשות פרוייקט מתמונה שלכם מחובקים. אני לא אשקר, קיטש – תמיד עובד, ובוודאות תצליחו לגרום לה התלהבות ולהראות מלא אהבה, אך למרות זאת אמליץ לכם תמונה מרומזת ומקורית; תמונה מוצלחת של יער בו טיילתם, הרחוב בו מבטיכם נפגשו, ואפילו אעז להציע תמונה שלכם מהחטיבה. תנו לתמונה שבחרתם אקסטרה תשומת לב, כדי לא לעורר ויכוח מיותר.

מגוון האפקטים שאפשר להוסיף לתמונות הוא באמת גדול. בחירת האפקט המושלם היא בכלל משימה די מורכבת, ולכך יעזרו לכם מקצוענים שזוהי פרנסתם, שיוכלו לסייע. יהיו תמונות אשר לא תצליחו להדפיס עקב איכות גרועה, או קריטריון אחר. כדי למנוע פאשלות, אני ממליץ לבחור כמה תמונות, שיהיה.

עוד אינפורמציה בנושא מתנות מגניבות.

כמו שכבר כתבתי, מתנות מסוג זה הן תמיד שוות, גם אם הן נרכשות באופן ספונטני לרגל יום ההולדת. אתם מוזמנים לפרט עוד הברקות למתנות מיוחדות, ספרו לי בבלוג, וספרו לחברים.

כתיבת תגובה