מחליפים את דודי החשמל

נמאס ממקלחות קרות? רוצה לחסוך בהוצאות החשמל? אם נמאס לך לקבל עצבים מהמצב כיום ואתה שב ואומר לעצמך איך זה יתכן שאחרי היום החם הזה המים בבית קרים. עצרו! יש אופציה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול קרני החום של השמש על ידי הצבת דוד שמש.

דודי חשמל – כי אנחנו מדינה חמה

התקנתו של דוד שמש מקטינה באופן ניכר את ההוצאות שלכם על חשמל בחודש בבית ואפילו באכסניות. זוהי דרך מצויינת לנצל את החום הנפלט מהשמש לטובת חימום המים במקום לבזבז משאבים על שימוש באביזר חשמלי או אופציות אחרות הזוללות כמויות עצומות של אנרגיה.

השימוש בדוד שמש לא רק יוביל לחסכון בהוצאות כי אם גם לצמצום בשימוש באנרגיה. כך אנו מקטינים את כמויות הצריכה והזיהום ומונעים שחיקה של מקורות האנרגיה העולמיים.

כרומגן מחיר כל מה שרציתם לדעת

כיצד זה פועל? איפה ממקמים את זה? איפה זה פותח? כל הפרטים על דודי שמש.

במדינת ישראל קיים חוק על פיו יש צורך לעשות הכנה והתקנה של דודי שמש בבנייני מגורים החל משנות השמונים (חוץ ממגדלים שאין בהם מספיק מקום). באמצעות תקנה זו חוסכים בארץ כ-3 אחוז מצריכת החשמל הארצית.

הפיתוח של הדוד הוא כחול לבן. אכן גאווה ישראלית!

את הדוד ממקמים על הגג לרוב, או על משטחים פתוחים אחרים שבהם אפשר לקבל חשיפה מירבית לשמש. את הדוד מתקינים כאשר הקולטים מכוונים דרומה.

גוף הדוד מורכב ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, בו נאגרים המים, המחובר לקולטים. בתוך הקולטים נמצאים מערך מסועף של צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

מסגרת הקולטים הסולאריים תוכננה באופן כזה שצידו החיצוני עשוי זכוכית חלקה ואילו יתר הצלעות צבועות בשחור, כאשר מטרת העניין היא לכלוא כמה שיותר מחום קרני השמש. זו הסיבה שבגללה מומלץ לבדוק שהצד החשוף נקי מפסולת.

הפעלת דוד שמש מומלץ במיוחד לבית פרטי ואפילו במספרות במדינות רבות בהן יש אפשרות לנצל את המשאב הטבעי של אנרגיית השמש.

זקוקים למידע נוסף על דוד שמש מחיר? לא מבינים איך חייתם עד היום? אתם חייבים את זה לעצמעם, כנסו עוד היום לאתר www.duud.co.il/ ותוכלו לקבל פרטים ומחירים מטובי אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה