מחסן גינה- חייבים כזה בכל חצר!

לפני 20 שנה התרחשה מהפיכת הבנייה הכפרית בארץ, במהלכה נבנו יישובים כמו רעות, מכבים, שום, מודיעין ועוד.

הבנייה הזו הייתה בעיקר בנייה צמודת קרקע מה שהוסיף למפת מדינת ישראל עוד מאות אלפי בתים צמודי קרקע עם חצר וגינה שלפעמים מה שחסר בה זה מחסן.

שטח החצר בבית צמוד קרקע לא מאפשר רק בנייה של מחסן אלא שהמחסן הזה יכול להפוך להיות גם חדר עבודה, סטודיו ועוד, לכן הבנייה הכי קלה תרתי משמע של חלל כזה אמורה להיות בשיטת הבנייה הקלה.

בשיטת הבנייה הקלה לא בונים מחסן גינה או מבנה בחצר בצורה מסורתית של לבנים ובטון אלא בשיטה קלה, חסכונית ומהירה הרבה יותר מכל שיטה אחרת.

פאנל מבודד- לבנייה קלה של מחסן לגינה!

בטכנולוגיה מסוימת מצליחים לייצר היום פאנל מבודד מאלומיניום העומדים בפני כל תנאי מזג אויר. אלומיניום כידוע הוא חומר חזק מאוד ומלבד זאת לא מחליד ולא מעלה קורוזיה מה שאומר שגם בעוד עשר שנים המבנה בחצר יראה כמו שהוא נראה ביום שנבנה בשיטת הפאנל המבודד.

בנוסף למבנה יש גם דלת אלומיניום המיוצרת ומותאמת כמובן לפתח הכניסה.

 

רוצים סטודיו- או חדר עבודה בחצר- רק מפאנל מבודד!

אם אתם למשל אמנים או שאתם מעבירים חוג כלשהו או בעצמכם יוצרים וזקוקים לחדר עבודה, מבנה מפאנל מבודד מחצר יהיה התשובה ההולמת לסטודיו או לחדר עבודה כזה. הבידוד הוא מכסימלי כך שאין שום הפרעה בסביבה ומלבד זאת החלל כולו אסתטי, נעים ויפה לעין.

 

שיטת הבנייה הקלה של מחסן או חדר עבודה

שיטת הבנייה הקלה היא שימוש בחומר שיוצר במפעל ושעבר עיבוד מסוים כדי לטעון בו יכולות ותכונות מסוימות.

כאשר בונים מחסן בגינה או חדר עבודה או סטודיו בחצר הבית, ניתן לעשות זאת במהירות ובחיסכון עלויות גבוה אם מנצלים את יתרונות הבנייה הקלה. מדובר על חיסכון בחומרים, אין כמעט פסולת, הקירות דקים יותר ולכן השטח נטו גדול יותר. המבנה מאוד מבודד לקולות או רעשים ואין ספק שהוא מקום אידיאלי ליצירה.

 

עמידות וגמישות של בניית מחסן גינה

אין כמעט בית עם חצר שלא מבקש לנצל את השטח הפנוי ולהקים מחסן בחצר הבית. למחסן הזה משליכים את כל הרהיטים הישנים, את התנורים של החורף והשמשיות של הקיץ, כלי העבודה של הגנן או הנגר החובב ובעצם כל מה שאין לו מקום בבית.

הדבר הטוב בבנייה של מחסן בגינה בשיטה של בנייה קלה, זה שהתכנון שלא כמו בבנייה מסורתית הרבה יותר פתוח וגמיש לשינויים, כך שאם מצאתם שבעצם אתם צריכים מחסן הרבה יותר גדול, זה לא כרוך בהוצאות פתאומיות מיותרות מכיוון שכל עיקרון הבנייה הקלה מושתת על קלילות בכל מובן החל מהחומרים וכלה בתכנון המבנה שאתם רוצים כמחסן בגינה.

כתיבת תגובה