מחפשים זרי כלה מיוחדים?

משתעממים מעיצוב אירועים בסיסי? כולם בלי יוצא מן הכלל רוצים שהאירוע שלהם יהיה הכי יפה. בעבר כולנו סמכנו על בעל אולם האירועים שיהיה אחראי לעיצוב: שולחנות האורחים, החופה, התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל האירועים נראו כמעט זהים, עם זר של ציפורנים על כל שולחן, שנדלירים מצועצעים וחופה משמימה. זאת הסיבה שבשנים האחרונות זוגות רבים מעדיפים לשכור שרות עיצוב ארועים כאחד מהשירותים לחתונה.

נמצאים בחיפוש אחר עיצוב חופות ואירועים? בעבור מחיר לא גבוה במיוחד אפילו אתם תוכלו לשכור מעצב אירועים מקצועי ובעל ניסיון, שיישב איתכם ויעזור לכם בתחומים אשר קשורים לחלק הוויזואלי של האירוע.

יועץ עיצוב אירועים מקצועי מאפשר לכם לקבוע כמעט הכל- על מראה החופה, הפרחים והמנורות, ואפילו על מיקום השולחנות וצבען של המפות. נוסף על כך, מתוקף תפקידו, מעצב האירועים להיות איש הקשר שלכם עם הספקים, לתאם ביניהם לבין בעל האולם או הגן ולוודא שכל דבר קטן מתבצע לשביעות רצונכם.

עיצוב אירועים מקצועי מבטיח שהכל יקלע בדיוק לטעם שלכם ושהארוע שלכם יהפוך לדבר אישי ככל האפשר, עד הפרט הקטן ביותר. מומלץ מאד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון רב ככל האפשר, שיהיה מסוגל להבין את נטעם שלכם ושיהיה פתוח לקבל הצעות שונות. בקשו מהמעצב לראות תיק עבודות בכדי שתוכלו להתרשם מאירועים שניהל בעבר, מה שיכול גם לתת לכם רעיון או שניים לארוע הפרטי שלכם. רוצים עוד טיפים בעניין זרי כלה מיוחדים?

מומלץ לבדוק האם מעצב האירועים מציע שירותי עיצוב זר כלה, כי כפי ששמלת הכלה היא מרכיב מרכזי בעיצוב האירוע, כך גם זר כלה ייחודי ומעוצב באופן אישי איננו דבר שכדאי לוותר עליו. עיצוב מקצועי מוודא שהכלה תהיה מאובזרת בזר ייחודי שעשוי בדיוק לטעמה של נסיכת הערב, ולרוב גם סידור פרחים איכותי יותר מזרי כלה מוכנים.

אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא עיצוב חופות הקליקו על www.rotem-design.co.il/ ותקבלו תשובות לכל השאלות. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה