מחשבון ביטוח משכנתא

אצל צעירים וצעירות יש הוצאות גבוהות כל שנה, החיים בישראל של שנות האלפיים אינם זולים כלל אבל יש דברים שאסור לנו לוותר עליהם- ביטוח למשל. רוצים להגיש מבוטחים? מחפשים ביטוח רק אצל סוכן מורשה.

בכל כמה חודשים אנחנו קוראים על עוד עליית מחירים אבל אפשר למצוא גם פתרונות, רוצים לבטח את הבית? איך תמצאו ביטוח דירה השוואת מחירים? לפניכם עצות וטיפים על חברת ביטוח בארץ, איפה כדאי להשוות מחירים ואיך למצוא מחשבון ביטוח משכנתא בדרך הנכונה?.

הביטוח עומד להסתיים? לא כדאי לחכות לרגע האחרון מומלץ לבדוק מחירים כעשרה ימים לפני שהביטוח מסתיים. אם תתחילו מוקדם יותר יהיה לכם זמן לקבל יותר הצעות ולכך להשוות ולחסוך.

היכן עושים את הביטוח? בדקו הצעות מחיר ישירות מהחברות הגדולות וגם אצל סוכן ביטוח פרטי. לעתים אפשר למצוא פערים גדולים מה שנותן לכם חסכון ניכר במחיר אבל, שימו לב גם לפרטי הפוליסה ולא רק למחיר.

הפרטים הקטנים- יש כמה דברים שיכולים לחסוך במחיר ב- לא מעט כסף לדוגמא: האם הרכב נוסע בשבת? האם יש אזעקה או קודן? האם יש לכם צורך ב ביטוח לגרירה? כל שינוי בפוליסה עולה כסף ולכן כדאי לשקול מה חשוב לכם שיכלול הביטוח ומה לא.

מומלץ שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו מרוכזים במקום אחד, למשל: ביטוח דירה ביטוח לרכב ביטוח חיים ועוד. זה הרבה יותר נוח שיש לכם כתובת אחת לפנות אליה אגב, יוזיל לכם את העלויות.

כדאי לשאול את בני משפחה או חברים, אולי לאחד מהם יש רכב כמו שלכם? אולי תוכלו לקבל מהם המלצה על סוכן מומלץ? לא בטוח לא עולה לנסות. אנחנו גרים במדינה קטנה ותמיד תמצאו מישהו שיכול לסדר מחיר.

תמיד יש התלבטות איזה ביטוח כדאי, האם רק חובה או צד ג? רכב חלופי ושמשות? תמיד כדאי לבחור בפוליסה מקיפה, בביטוח של המכונית וגם בביטוחי בריאות או כל ביטוח אחר.

ועצה לסיום: מאוד כדאי לבקש כמה הצעות מחיר, לקרוא את כל הפרטים בפוליסה לעשות ביטוח מקיף ותנהגו בזהירות! מי שמשווה חוסך.

מחפשים פוליסה טובה? אנחנו נעזור לכם, בואו לדעת יותר וליהנות מהנחות ללא התחייבות. בתוך האתר שלנו אתם יכולים לקבל הנחות כבר היום.

כתיבת תגובה