מטען למחשב נייד

 

לכול מחשב נייד מכול סוג שהוא, קיים מטען חשמלי המגיע עימו, המאפשר עבודה עם המחשב ללא צורך בסוללה. מטען למחשב נייד יכול להחזיק זמן רב כאשר שומרים עליו מפני נפילות ומשיכות, וכאשר משתמשים בו נכונה. שימוש לא נכון במטען המחשב פוגם ופוגע באורך חייו ועלול להזיק לו, דבר אשר יגרום רכישה מוקדמת של מטען חדש.

שימוש לא נכון במטען המחשב, בא לידי ביטוי בניתוק המטען משקע הקיר במשיכות חזקות ולא נכונות, חיבור המטען לשקעים תקולים בקיר וכן ניסיונות חיבור המטען אל דגמי מחשב לא מתאימים. במצב כזה, הפין של פלאג ההטענה של המטען יכול להתעקם או אף להישבר ולהביא את המטען אל חוסר שימוש. מומלץ גם להרחיק את מטען המחשב מנוזלים, ממקורות חום קיצוניים ומחיות מחמד העלולות לנשוך ולהזיק למטען. כמו כן, מטען למחשב נייד, הינו רגיש למכות וזעזועים, על כן, יש לשים לב ולהיזהר ממכות ונפילות מיותרות היכולות להסב לו נזק בלתי הפיך.

כאשר תרצו לרכוש מטען למחשב נייד, בדקו בעת הרכישה האם מדובר במטען מקורי למחשב נייד, שכן מטען גנרי או חלופי, בעל איכות ירודה ומחזיק פחות זמן ואינו יעיל כמו מטען מקורי. אפשרות נוספת העומדת בפניכם, הינה, לרכוש מטען אוניברסלי למחשב נייד. מטען למחשב נייד אוניברסלי, הינו מטען אשר מגיע עם מס' קונקטורים שונים, בעלי מתחים שונים ובעלי גדלים שונים, אשר בעזרתם ניתן להטעין דגמים שונים של מחשבים.

במידה והמטען שלכם לא מטעין את המחשב, לפני שתמהרו לזרוק אותו ולרכוש אחד חדש, בדקו האם ישנה נורה דולקת על המטען. במידה וכן, המטען תקין והבעיה ככול הנראה מגיעה משקע הטעינה של המחשב הנייד. במקרים כאלה, ישנו צורך לפנות אל מעבדה לתיקון מחשב נייד, על מנת להחליף את שקע הטעינה לשקע טעינה חדש ותקין. במידה והשגתם מטען חלופי או זמני מחבר או שכן, שימו לב לנתונים המופיעים על גבי המטען, והשוו בין הנתונים של המטען שלכם לבין הנתונים על המטען שהשגתם. מאחר וחיבור מטען לא מתאים עלול לקצר את המחשב ולגרום לו נזק המצריך תיקון במעבדה למחשבים ניידים.

 

אנו בלפטופ אנרג'י, מחזיקים מלאי גדול של מטענים מקוריים למחשבים ניידים מכול הסוגים, בעלי שנה אחריות ובמחירים הנוחים והאטרקטיביים בשוק. תוכלו למצוא אצלנו, מטען למחשב נייד lenovo, מטען למחשב נייד dell, מטען למחשב נייד asus, מטען למחשב נייד  hpועוד.

 

כתיבת תגובה