מידע מעניין לשימור זרי הפרחים

מידע מעניין לשימור זרי הפרחים

אנשים רבים אשר מקבלים משלוחי פרחים או קונים פרחים בתקופת הקיץ נמנעים מלהניח את הפרחים באגרטל וזאת משום שהם מאמינים כי הפרחים לא יחזיקו מעמד בלאוו הכי. אך ניסיונם רב השנים של האנשים המתעסקים הפרחים הביא לכך שגילו דברים קטנים שאפשר לעשות בבית לאחר שקניתם זר פרחים או לחלופין אם קיבלתם משלוחי פרחים ויאפשר לכם להאריך את חיי הזר. ולטובת זאת יש צורך בהכוונה ולמידה מניסיונם של אחרים בנושא הטיפול בפרחים.

קצת רקע על פרחים

בראש ובראשונה על מנת להאריך את חייהם של הפרחים חשוב לדעת פרט טכני והוא כי הפרחים קולטים את המים הנדרשים להם לטובת התפתחותם על ידי מערכת השורשים דרך גבעול הפרח ומנדפים את רוב המים לאטמוספרה. כאשר מעבר המים בתוך הצמח מתבצע באמצעות צינורות הקרויים בשם צינורות עצה. חשוב לציין כי כושר ספיקת מעבר המים בצינורות אלו מוגבלת במידה שונה מפרח לפרח. וכאשר הצמח כבר לא באדמה והם לא מעבירים את המים בצורה האופטימאלית.

כאמור בשל השוני בין הפרחים השונים, יש לזכור כי הטיפול משתנה מפרח לפרח לפי עונות השנה. כמו כן, ישנם פרחים עם עמידות יותר גבוה כגון: גרברות, חרציות, חמניות ועוד… כאשר מנגד קיימים פרחים בעלי עמידות נמוכה כגון: ליליות שושן צחור ורדים ועוד…

פרחים ומשלוחים

ניתן היום למצוא משלוחי פרחים בכל הארץ כאשר במרכז הארץ ניתן למצוא מגוון משלוחי פרחים במרכז, כמו משלוחי פרחים בתל אביב או משלוחי פרחים ברעננה או משלוחי פרחים ברמת גן או משלוחי פרחים בהרצליה או משלוחי פרחים בפתח תקווה משלוחי פרחים בבת ים או משלוחי פרחים בחולון וכמובן בעוד ערים רבות במרכז.

למידע נוסף אודות צמחייה מלאכותית

והרי מספר טיפים להארכת חיי הפרחים

* חשוב לא להרטיב את הפרחים במים, מאחר והרטבת הפרחים תגרום לכתמים ותקצר את חיי הפרח.

* בעת מילוי המים באגרטל יש להקפיד כי המים יגיעו עד רבע האגרטל בערך, כאשר יש להוסיף כפית סוכר ומעט אקונומיקה. כמו כן, יש להחליף את המים אחת ליומיים.

* חשוב מאוד רצוי למקם את הפרחים במקום קריר. כמו כן, בנושא זה חשוב להרחיק את הפרחים משמש ישירה/מזגן או חלון.

אינפורמציה נלקחה בין היתר מהאתרים הבאים:

he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7%A8_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%9D

www.flowersnet.co.il/

ישנה תגובה אחת על “מידע מעניין לשימור זרי הפרחים

  1. טיפ נוסף, כאשר מקבלים זר פרחים מומלץ להניח אותו במקום מואר אבל לא בשמש ישירה. בצורה זו, הפרחים יפרחו יפה.

כתיבת תגובה