מיטות תינוק, מצעים וצוות אדיב

אתם מצפים לילד?

כשילד מגיח לעולם מדובר בשמחה ענקית ועם זה אף מחויבות לא קטנה. הורות מאופיינת בדאגות רבות, נוח לו? העולל שבע רצון? טוב לו? ואף בהמון קביעות גדולות שיש להתעסק ולהתמודד איתן.

החלטה חשובה מתייחסת לציוד אותו תקנו מהרגע שבו העולל יזדקק לציוד, אך בגלל שמדובר בתינוק שברירי, על הציוד לעבור הסטנדרטים המתאימים לילדים, בכול הקשור לעמידות. לפיכך חשוב לטרוח בבחירה, לוודא את המוצרים ולרכוש רק פריטים איכותיים ובטיחותיים שיאריכו חיים.

מיטות תינוק

בין אם רוכשים רהיט לחדר, בוסטרים ומוצר חלופי למען הילדון, כאשר זה מגיע להכרעה כל-כך מהותית, חובה לעקוב אחר כמה דברים חשובים. ניתן להניח שכל המוצרים יהיו צבעוניים ויפים, אבל אין לרכוש מפאת מראה. אף הנדנדה המושלמת למראה יכולה להתגלות כבלתי נוחה לילד ולאו מתאימה. יש להישמר ממקרים של בחירת פריט ע"פ אריזתו.

בטיחות לפני הכל!

הפרמטר הראשי שיש לברר בקשר לפריטים שעומדים להביא הינו ללא ספק סוגיית הבטיחות. פריט יכול להיקלט כמרשים בחנות, ובתאכלס במידה ואינו עומד בדרישות הבטיחות המחמירים, הוא אינו מתאים. אם זוהי עגלה, מזרון או פריט משני, באם העולל צריך להשתמש בזה אזי עליו להיות מותאם למשקלו וגילו.

למעשה, מתקן שכתוב עליו שהוא מיועד לתינוקות, יהא בטוח לשימוש מכול הבחינות, לדוגמה טיב החומרים שמרכיבים את המוצר. למעשה ישנם המון דברים שאיננו חושבים אודותיהם כבעיה, ברם למעשה עשויים להיות מפגע. זווית המתקן, לדוג', עלולה להיות חדה והרך עלול להיפצע. ע"כ לבלי התקן הנדרש, אתם לא קונים.

הורים יקרים, אל תשתגעו!

כשנכנסים לראשונה לבית עסק אנחנו חושבים שכמעט הכל אנחנו צריכים לקנות, אך בעצם, רג'יסטר הקניות המאוזן אינו מכיל יותר מדי מוצרים. יש סיכוי טוב שקרובי משפחה ייתנו לכם במתנה אביזרים ישנים, ואפילו במקרה שלאו, תינוק רך יזדקק בשלבים הראשונים למוצרים בסיסיים בלבד.

זה יקר ומיותר לרוץ ולרכוש הכול שעומדים למכירה. הכינו מראש נייר מסודר, וכשיגיע זמן הקניות, השתמשו בה בחוכמה. אין להתפתות לטריקים שיווקיים ו/או מפריטים יפים שנראים לכם בחנות שימושיים כביכול. קנו בחוכמה, השוו מחירים ולכו על מוצרים שבאמת צריכים במחיר המשתלם ביותר. כך לא תחרגו מהתקציב ותוכלו להשיג מה שרציתם בלי ליטול משכנתא.

תהיו הורים בקרוב? כדאי ללמוד העצות כאן על מנת לרכוש בחוכמה. לא בהכרח המוצר היקר ביותר הם גם טוב יותר, אף באם זה מוצר יוקרתי. כדאי לשים לב שהמחירים לא גורמים לכם להסתנוור ושאתם בוחרים רק ע"פ הרשימה. לקבלת פרטים בנושא ציוד תינוקות עברו ל-מזרון למיטת תינוק. במשאלה שסייעתי לכם. אני איתכם שיהיה לכם בהצלחה!

כתיבת תגובה