מירו מדיה וחברות אחרות באינטרנט

הרבה חברות ועסקים הקיימים בשוק, מתחרים במרבית המקרים על אותה משבצת. אם ניקח תחום כלשהו או שירות מסוים ונחפש בעל מקצוע בתחום, ניתקל לא באחד כי אם ביותר ואף עשרות אם לא מאות אנשי מקצוע ועסקים אשר מציעים את אותו שירות או מוצר ומתחרים ביניהם על קהל הקליינטים הקיים. התחרות מבוצעת באמצעות הנחות ומבצעים אותם מציעות החברות השונות כדי למשוך אליהן כמה שיותר אנשים ולקוחות.

אם אנו רוצים לחפש אחר שירות זה או אחר או מוצר אנו יכולים לבצע חיפוש דרך מנועי החיפוש באתרי האינטרנט ולאתר פירמות רבות המספקות את אותו מוצר או שירות ולעשות השוואה בין המחירים, השירותים שמוצעים ואיכות השירות או המוצר. אם למשל ברצוני לחפש אחר חברה של הפקת סרטי אנימציה , אוכל לעשות חיפוש באתרי האינטרנט השונים אודות סרטונים כמו אלה ולהגיע אל אותן חברות שזוהי ההתמחות שלהן. לאחר מכן אוכל להשוות בין החברות השונות כמו מירו מדיה ולבדוק מה כל חברה נותנת לי, איזה סרטים הם הפיקו בעבר במידה ויש דוגמאות, מה המחירים אותם הם דורשים ועם מי ישתלם לי לעשות עסקה.

לאחר שבחרתי חברה מסוימת שנראית לי מתאימה על פי כל הקריטריונים, אוכל ליצור קשר ולקבוע פגישה כדי שאותה חברה תציע לי ותסביר על תהליך הפקת הסרט וגם תכוון אותי ותיתן לי רעיונות והצעות עבור הפקת סרטי אנימציה על בסיס התקציב העומד לרשותי, תוכן הסרט שארצה להראות, מטרת הסרט וכולי.

כמובן שאם ישנו צורך אז גם יש להוסיף סרט מוצר אשר תפקידו להדריך ולהסביר אודות מוצר מסוים ולהסביר על המפרט הטכני שלו, איך מפעילים את אותו מוצר, ממה הוא מורכב ואיך יש להרכיב אותו במידה וצריך וכו'.

כמובן שהדבר נכון גם במקרים בהם אנו נחפש שירות אחר כגון זגג או רצף ואף צלם אירועים. כל בעל מקצוע או עסק אותו נחפש, וודאי נמצא שלל בעלי מקצוע וחברות בתחום אשר יציעו לנו את השירותים הנ"ל וכל אחד יציע תמחור אחר או מבצע על מנת שנזמין את השירות או המוצר דווקא ממנו. לפני שמתפתים למחיר הנמוך ביותר, חשוב לבדוק מה רמת השירות והמוצר והאם השירות איכותי ומהימן.