מי צריך תוכנת תיווך

משרדי תיווך רבים מתלבטים תמיד בשאלה האם אני צריך תוכנת תיווך.
זו שאלה נכונה שחשוב לקבל עליה תשובות מיד עם הקמת העסק שלך, בסופו של יום כל עסק ולו הקטן ביותר צריך תוכנה לניהול משרד תיווך משלו.

אם כך, כיצד תוכנת תיווך עוזרת לשפר את הביצועים של משרד התיווך שלך? בואו ננסה לענות על שאלה זו דרך מתן הסבר על מהי בעצם תוכנה לניהול משרדי תיווך.

אחד המרכיבים החשובים של ניהול עסק קטן הוא מרכיב הזמן. הזמן של בעל העסק הקטן יקר מאוד, במיוחד כשמוטלת עליו אחריות רבה וכוללת של ניהול כל התהליכים בעסק.
לכן, חישוב כדאיות תוכנת תיווך צריך להיעשות על פי כמות הזמן שאתם עובדים. או יותר מסתובבים סביב הזנב של עצמכם!

ישנם דברים שכדאי לקחת בחשבון במסגרת ההוצאות שלכם על תוכנת תיווך:

  • חיסכון בזמן – הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלכם, דעו לנהל אותו באופן מושכל ואפקטיבי למקסום התוצאות העסקיות שלכם
  • פרטו את המשימות שאתם לא מחבבים במיוחד, שאין לכם יתרון על אנשים אחרים בהן ושבאופן כללי מפריעות לכם בפעילות היום-יומית של העסק. לרוב מדובר בתחומי אחריות שאינם קשורים באופן ישיר למוצר או השירות שהעסק מציע.

כעת תוכלו להעריך את כמות המשימות שהייתם מוכנים לוותר עליהן, ולחשב מה כמות הכסף שאתם "מבזבזים" עליהן, בשעות העבודה שלכם.
זכרו גם שאנשי מקצוע בתחום מסוים ככל הנראה יפיקו יותר מכל שעת עבודה לעומתכם, לכן מיקור חוץ עשוי להשתלם אפילו יותר. בנוסף, גם אם אתם סבורים שתוכנת תיווך הוא עניין מיותר בשלב הראשוני של משרד התיווך שלכם, זכרו שאם ברצונכם להתרחב ולגדול, תאלצו לוותר על חלק מהתפקידים שלכם, בין אם על ידי גיוס מתווכים נוספים למשרד  שלכם.