מכוני הסרת משקפיים

כולנו רוצים להיראות יפים , לא קיימת שמחה נעימה יותר מתספורת מדליקה או בגדים יפים וחדשים שנראים מצויין עלינו ומדגיש את החלקים הטובים שלנו (או אולי יותר נכון מסתיר את החלקים הבעייתיים), אבל ברובם של המקרים מעצבים אחרת את הגוף, וכאן בדיוק מתחילים לחשוב על תחום הרפואה שמעניקה לנו פתרונות רבים לשיפור כל איבר בגוף ואתו הבטחון-העצמי וכל זה מבלי לעשות חור ענק בהוצאות שלנו.

מה כדאי לבדוק כאשר מתכננים ששוקלים לעבור הסרת משקפיים בלייזר? ממה להיזהר הנה כמה טיפים שימושיים אשר יאפשרו לכם לעשות ניתוח את כל העצות.

תתדרשו לראות את הניסיון של המנתח שלכם, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלים להתרשם מ הנסיון שלו וגם להתרשם מ ניתוחים וטיפולים אשר ביצע.

אסור לנסות לשפוט את תוצאותיו של ניתוח האף כמה שעות אחרי שמסירים את התחבושות, חשוב מאד להיות סבלניים תוך כמה שבועות הנפיחות תפחת והאף מקבל את הצורה הסופית.

ניתוח פלסטי באף- בשבוע הראשון לאחר ניתוח האף מאד מומלץ להגביה מעט את הראש כש הולכים לישון כדי לעזור בהפחתת כל הנפיחות ובכדי למנוע הצטברות של נוזלים באזור של האף.

ניתוח קטרקט בעיניים – אם גם אתם נעזרים ב משקפים או עדשות מומלץ מאד לרכוש עדשות-מגע משום ש לאחר הטיפול אין להרכיב משקפיים לזמן של חודש לפחות.

ניתוחים בחזה- מאוד לא מומלץ ללכת ל הקטנה בחזה לפני תחילתה של דיאטה שכן השדיים משתנות בזמן הורדה במשקל וצורתו משתנה לכן תחילה להוריד במשקל ורק לאחר מכן לגשת לעשות את ניתוח החזה.

הרוב הגדול של מכוני הסרת משקפיים ישמחו להציע לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמומחה שיראה לך כיצד הגוף יראה כשהסתיים הטיפול ולאחר שבועות מספר, באופן זה תוכלי לדעת כי בחרת את המידה והצורה הרצויות לך.

כתיבת תגובה