מכירת ציורי שמן מעבר לים


חיים בקצה כדה"א.

גולשים יקרים, אתם לא לבד; חלק גדול מתושבי המדינה לא מצליח לסגור את החודש! לימודים עולים הון, שוק העבודה מצטמצם ואיננו נותנים אמון בהנהגה. לא רק כעת, כאשר יותר מתמיד, העתיד נראה שחור וכמעט וחלף החלום הציוני המקורי.

תחליטו אתם אם לנסות ולחיות במדינה שלנו, על אף הכול, לשאוף אל עתיד טוב יותר, ואתם יכולים גם לעבור ולחיות ביבשת אחרת – ולקבל תמורה לעמלכם. כמישהו שברח מפה בזמן ורואה מה עובר על כ"כ הרבה אנשים הנאחזים בתקווה ונשארים דבקים במדינתנו – שאיכות החיים ירודה פה לעומת חוץ לארץ, אני מעוניין לנסות להסביר הכל לכל המעוניין אילו אפשרויות יש – ולבקש להשיג המון בחיים, במקום אחר…

ויזה אוסטרליה

בתחילה, תצטרכו לחקור את אבא או דוד – אולי תצליחו למצוא איזו דודה רחוקה באזור שונה בחו"ל. בדרך כלל כדאי להשקיע מאמץ בלהוציא פספורט, זה בסדר כשתגלו שזה לא ליותר מכמה שנים, מוטב שתהיה אלטרנטיבה.

אם אי אפשר להשיג אזרחות במדינה אחרת, אולי כן תוכלו לסדר לעצמכם דרכון ו-ויזה – שיתנו לכם להתארח במדינה הזרה, להתפרנס ולפעמים לקבל ערך מוסף, כמו לימודים מוזלים. יש מדינות מסוימות אשר יתירו לכם מעמד קבע כלשהו מקץ תקופה או תרומה לקהילה, האמת היא שאותן מדינות גם יעיזו להלין דרכון לאור ארועים או החלפת השלטון. כדאי ללמוד על התקנות והחוקים של המדינה המדוברת.

הראיון – רוצים לשמוע טיפים?

זכרו, לכל מדינה הנהלים שלה בשביל להוציא אשרת כניסה. לדוגמה, ויזה רגילה לארה"ב כוללת מלא ראיונות, כאשר הנפקת ויזה ליפן קלה יותר, אבל תאפשר לשהות שם עד 30 יום. בדקו באתר השגרירות על הדרישות של כל שגרירות, מפני שחוקים אלו מוחלפים מפעם לפעם.

לקראת הראיון המיוחל יש להכין תעודות מזהות, תמונת פספורט תקפה, דרכון תקף, ודברים נוספים שייקבעו מראש. רצוי להיראות מכובדים ולהיות סבלניים, אין לדעת איזה מין אדם יארגן ראיון זה – והרושם הראשוני הוא קריטי. המחירים והעלויות ישתנו גם הם – והם עלולים לנוע מסכום פעוט עד מאות דולרים. בנוסף, טווח הזמנים שתמתינו בשביל הנפקת הויזה הזמנית – יהיה מסוף הראיון לכחודש שלם. זכרו לא לזלזל, אסור להפסיד צ'אנס כזה עקב אדישות.

במקרה ויש לכם ילדים, יש קריטריונים בחלק מהקונסוליות, שבעזרתם אפשר לנפק ויזה לילדים ולבעל.

השגתי ויזה. מה חשוב לעשות?

מוטב ללמוד את המצב הכלכלי, על טיב האוכלוסיה וכל פרט אחר. הקפידו גם לדעת את הלשון המקומית, גם כמה משפטים פשוטים.

ברוב המדינות תצליחו לאתר מספר תחומים יותר מוכרים, נגיד אופר או מוצרי ים המלח, אשר יוכלו להכניס לכם לא מעט כסף, גם אם עד שתמצאו קריירה אמיתית. אין ספק, רוב המשרות הנ"ל אולי יעדיפו להעסיק חיילים משוחררים וילדים בתחילת הדרך, דעו שבמידה ותרצו להצליח לפתוח בחיים חדשים בברזיל, לעיתים תזיעו קצת לפני.

מחפשים לקרוא עוד? כנסו ל-מכירת ציורי שמן. בהמשך – אביא אינפורמציה נוספת ואשתדל להצעיד אתכם כמה שאפשר – לעבר החזון הנכון. נתראה בהמשך!

כתיבת תגובה