מכשיר לייזר ביתי 15IPRO- העברה טרמית של חום הכי בטוחה לשימוש!

הולכת החום במכשיר לייזר במכון או במכשיר ביתי, היא זו שקובעת את הבטיחות שלו לשימוש. במכשיר הלייזר הביתי IPRO15 מתבצעת העברת חום טרמית ויש לו כבל טרמודינמי. אז מה זה אומר?

 

מה זה הולכת חום טרמית?

בדרך כלל בטבע הטמפרטורה היא זו שגורמת להגדלה של אנרגיה טרמית. לחומר בטמפרטורה גבוהה תהיה אנרגיה טרמית גבוהה, ככה זה עובד.

הולכת חום כפי שמתבצעת במכשיר הלייזר הביתי 15IPRO, הוא תהליך שבו האנרגיה עוברת דרך חומר עקב הפרשי טמפרטורה. אם ניקח דוגמה מהמטבח הרי שמוליך החום בבישול הוא תחתית הסיר שמעביר את החום לסיר כולו.

מה זה כבל טרמודינמי במכשיר ה-IPRO15?

מתכות בכלל מבנה האטום שלהן, הן אידיאליות להולכת חום. לכל אטום במתכות יש אלקטרונים חיצוניים ופנימיים, כאשר החיצוניים חופשיים יותר לכן הם נעים מהר יותר בתוך המתכת.

כאשר מחממים את המתכת, במקרה הזה של מכשיר לייזר להסרת שיער, האלקטרונים החופשיים נעים במהירות ולכן הם מייצרים חום.

לחום הזה שאצור בתוך מתכת מוליכת חום קוראים :"אנרגיה קינטית".

לכן אם נחמם את הכבל האלקטרו דינמי של המכשיר הוא יוליך חום. כל חומר אחר שיהיה בו אוויר, לא יוכל להוליך חום וליצור "העברה טרמית".

 

למה השיטה הטרמית של מכשיר ה-15IPRO בטוחה לשימוש?

הולכת החום במכשיר הלייזר החדש IPRO15, נעשית בהדרגתיות והיא לא עובדת על פולסים חשמליים של לייזר שעלולים חלילה לטעות במקום בו יש צורך לעשות הסרת שיער בלייזר, או לעשות את זה חלילה בצורה קיצונית שעלולה להשאיר על העור צרבות.

גם השימוש העצמי מקנה למי שמסיר שיער, שליטה במכשיר ובעוצמות, ויש גם נורות בטיחות אדומות וכחולות שהן הבקרה על השימוש הנכון במכשיר.

 

אביזרי שימוש מותאמים להסרת שיער בכל אזור בגוף!

אחד הדברים החשובים במכשיר להסרת שיער בלייזר זה למקם נכון את האביזר על המקום. לדוגמא פנים דורשות אביזר מסוים, ולחזה למשל יש להסיר שיער עם אביזר שמתאים לאזור ולכן למכשיר הסרת השיער הביתי 15IPRO יש סדרה של אביזרים:

  • חוצץ.
  • קוצץ המתאים לאזור הפנים, בית השחי ואיברים צרים נוספים.
  • קוצץ עם קצה רחב המתאים להסרת שיער מהחזה, זרועות, רגליים, גב ועוד.

5 דרגות החום של המכשיר מאפשרות לכל אחד באופן אישי התאמה מושלמת של דרגת החום שמתאימה לעור שלו, ללא כאבים, ללא מריטות, ללא טעויות וללא תאונות.

כתיבת תגובה