מסגרות של לימודי אנגלית עסקית

מועמדים שמבקשים לחזק את כישורי האנגלית העסקית שלהם יוכלו לעשות זאת בבתי הספר המובילים. חשוב לציין כי לא כל קורס אנגלית יוכל לספק להם את מבוקשם. קורסי אנגלית רגילים אינם עונים על הדרישות של עולם העסקים. לימודי אנגלית עסקית מתמקדים באופן חד משמעי באוצר מילים מעולם העסקים, פיתוח מיומנויות שיחה ותכתובת רשמית ועוד.

לימודי אנגלית עסקית בבתי הספר הגדולים מתקיימים במתכונת של לימוד קבוצתי בכיתות בית הספר, שיעורים פרטיים או הדרכות קבוצתיות פרטיות במקום העבודה. מעסיקים שמבקשים לשפר את כישורי האנגלית של עובדי החברה יוכלו לשכור מדריך מקצועי מטעם בית הספר ולנהל את הקורס כולו בחדר ההדרכות של החברה. העובדים ישתתפו בקורס כחלק בלתי נפרד מיום העבודה שלהם, מתוך ידיעה כי הציונים במבחנים וחוות הדעץ מועברים להנהלה.

לימוד קבוצתי או שיעורים פרטיים

תלמידים שבוחרים לימודי אנגלית עסקית בבית ספר מקצועי לשפות מתבקשים לבחור בין מספר שיטות לימוד. ההחלטה המשמעותית ביותר שיש לקבל היא לימוד בקבוצה גדולה אל מול לימוד בקבוצה קטנה או מתכונת של שיעורים פרטיים. הלימוד בקבוצות הגדולות זול יותר ברוב המקרים. תלמידים שמכירים את הרגלי הלימוד שלהם, ויודעים כי הם אינם מצליחים להתרכז ולהפיק תועלת בכיתות גדולות זקוקים ללימוד בקבוצות קטנות.

השיעורים הפרטיים הם היקרים ביותר אך גם היעילים ביותר, לעתים אפשר יהיה להשיג תוצאות מדהימות כבר לאחר 3 שיעורים ותרגול אישי בשעות הפנאי. כישורי ההדרכה של המדריכים בבתי הספר מהווים גם כן גורם משמעותי לבחירת בית הספר המתאים. בכדי לצמצם ככל הניתן את הסיכויים לטעויות כדאי יהיה לבקר בשיעור ניסיון לפני השלמת ההרשמה. במקרים בהם לא מתפתחת תקשורת טובה בין התלמיד והמדריך כדאי יהיה לשקול מעבר לקבוצה אחרת.

פיתוח מקצועי בעזרת לימודי אנגלית עסקית

אנגלית עסקית היא תנאי הכרחי לפעילות בזירה הבינלאומית, קידום למשרות בכירות בחברות בינלאומיות ויציאה לעבודה בחו"ל או נסיעות עבודה. בתחום ההייטק אפשר לראות לעתים קרובות עובדים שיוצאים לעבוד באירופה או בארה"ב למשך כמה חודשים. הם משמשים כנציגים של הסניפים הישראלים בשאר הסניפים בעולם. ההנהלה בישראל בוחרת את העובדים שיוצאים לחו"ל בהתאם ליכולות האישיות שלהם. עובד וותיק, חרוץ ומוכשר שלא מסוגל לבטא את עצמו בשפה האנגלית לא יוכל לייצג את החברה בכבוד ולא יוכל לצאת.

נסיעות עבודה לחו"ל הן אפשרות נהדרת לשלב עבודה עם טיולים בעולם. העובדים נהנים מהיציאה לחו"ל על חשבון המעסיק ושמחים להזדמנות להרחיב אופקים ולראות עולם. כל עובד שיוצא לנסיעת עבודה בחו"ל מעורר קנאה בקרב שאר העובדים. לימודי אנגלית עסקית הם אמצעי נהדר לשיפור כישורי האנגלית והצגת חזות רצינית ואחראית. כאשר הנהלת החברה מגלה כי העובד מיוזמתו האישית בוחר להקדיש מאמצים לשיפור היכולות שלו, הוא זוכה להערכה רבה.

העדר ידע בשפה האנגלית מהווה מחסום בפני קידום למשרות שדורשות עבודה אל מול סניפים בחו"ל או רשת ספקים בכל רחבי העולם. בכדי לסלק את המכשול ולפתוח את כל ההזדמנויות כדאי יהיה להקדים ולשפר את רמת האנגלית העסקית.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה