מסחר ב CFD- מרווח נשימה בזכות הרווחה

. הדבר התרחש כך: יאנה הרגישה מוזר במהלך כמה ימים והחליטה לבצע בתוך המלון בדיקת הריון. כאשר יצאה מהשירותים בקומת הכניסה לאחר ביצוע הבדיקה היו פנייה חיוורים. היא בהחלט לא תכננה להיכנס להריון. לא השנה ולא לאחר חצי שנה בה היא בת זוגו של מוטי. זה היה מהיר ומפחיד.

לאחר מכן נכנסה לחדר האוכל בבית המלון והניחה על צלחתה מעט ענבים וכוס קפה שחור. מוטי לא הבין מדוע יאנה אינה עורמת על צלחתה מלוא המזון. הרי זה "אכול כפי יכולתך" והיא מביישת את העם הישראלי בצורה זו. החיוורון בפניה גרם לו לחוש דאגה. "מה יש יאנוש?" שאל אותה והיא אמרה לו שידברו יחד בשקט ולא בפרהסיה. מוטי ארז מייד את הקוראסון, הלחמניות החמות וסלט הפירות, העביר את מיץ התפוזים לכוס חד פעמית ואת הביצה המקושקשת דחף לשקית. לאחר מכן, החווה ליאנה בראשו ללכת לכיוון היציאה. הם עלו לחדר ויאנה סיפרה לו הכל. כאשר מוטי התנער מהשוק הוא הציע לה להתחתן. היא הסכימה.לאחר הנישואים החלו הניסויים. ניסויים במסגרת מסחר בFDC.

מסחר ב CFD- רווחים קטנים מרוויחים מהר

את הנסיעה לפירנצה מימן מוטי בעזרת מסחר בבורסה. הוא אומנם רק נכנס לעולם זה, אך הצליח בו לא רע. תחילה יאנה התנגדה לכך אך לאחר שהסביר לה מוטי כי אין מדובר בלקיחת סיכונים גבוהים, נרגעה. הוא סחר בסוג מסחר  CFDבאמצעות חבר בבורסה, משום שבדרך זה יכל לבצע מסחר ללא תשלומי עמלות מסחר גבוהות. כמו כן קיבל מוטי בדרך זו שירות נהדר. לדבריו, ניתנו לו תמיד הסברים מקצועיים, מהירים וזמינים. הוא סחר בכל שעה במסגרת שעות היממה ובעזרת מערכת משוכללת אשר נקראת Dealbook360. מערכת זו, הסביר ליאנה בעבר, שייכת לברוקר הגדול של GFT.

מוטי נהנה בעיקר משיטת מסחר במט"ח וביצע אותו בצורה עצמאית. יאנה הייתה בטוחה שביצוע מסחר עצמאי יוביל להפסדים אך כאשר הצליח מוטי, שהיה בסך הכל מזכיר פשוט, לממן עבור שניהם טיול שלם בפירנצה, נרגעה. דבר נוסף אשר תרם לה לתחושת שלוות הנפש הייתה שמוטי היה מספיק חכם בכדי להשתמש בבעל מקצוע. יועץ השקעות זה סיפק למוטי הסברים נרחבים. ביניהם סיפר לו היועץ על קרנות גידור ומוטי חשב על כך כאופציה להשקעה בעתיד.

לפני החתונה החל מוטי לסחור פעמים רבות. כמו כן התחיל לעבוד שעות נוספות במשרד. היה עליו להרוויח כספים רבים ובזמן קצר. הוא אהב את יאנה ורצה להיות איתה. כמו כן הוא ידע כי הדרך להעניק לה ביטחון הצריכה חתונה. בזכות מסחר ב CFD הצליח מוטי להרוויח סכומים יפים וללא לקיחת סיכונים מיותרים. החתונה נערכה במהרה, אומנם הייתה צנועה, אך חמה ומשפחתית.

כתיבת תגובה