מסיבת יומולדת ישראלית ליום הולדת 60

לא עוד אירועים פשוטים!

מדי כמה חודשים מישהו שאני מכיר דוחף לערוך אירוע משפחתי ואנו צריכים לעצור את החיים למענו או לחילופין שהמנהל שלך החליט לערוך ערב חוויתי לעובדים. בהחלט, כשזה בן משפחה קרוב אני הולך בכיף, אך בלי קשר – חשבון הבנק מתרוקן, לוח הזמנים מצטופף ואין ערובה שיהיה אירוע טוב. למרות כל זאת, יש פעמים שהערב יוצא מוצלח. אם אתם רוצים, לקיים ארוע או כנס – http://www.kestler.co.il/Sc.asp?ID=2480.

כולי תקווה שכל מאורע חגיגי שאהיה בו, יהיה דומה, מטופח ומקסים, שלא נתרגז על הצ'ק שצריך לשים, מהנסיעה עצמה וכל הנלווה לכך, כמו אורך הנסיעה וכיוצא בזה. משעשע שדווקא בנאדם יבש כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מקורי, אבל אכן כך, היה לי כיף.

בת 60

כמובן, כשהמצב הכלכלי טוב – אין דאגות, אבל לעומת זאת כשיש מספיק כסף אבל המוח ריק – האירוע ישעמם. אירוע עסקי מוצלח – לא חייב להיות משהו יוקרתי, אבל רצוי שיהיה מדוקדק וזורם. איך התרגלנו לנסוע לאיזה חור באזור תעשיה, כשמגישים לכם מנות קטנות וטפלות וברקע איזה דיסק אוסף שמנגן נון סטופ במהלך כל האירוע?

גם הדברים הפשוטים יכולים לקבל משקל, אם משקיעים בהם את המשאבים הנכונים. בואו נגיד, באירוע שהייתי בו, עובדי המקום לבשו תחפושות והרגיש לי שהם אוהבים את החלק הזה בעבודתם. עוד אלמנט שאהבתי היה האוכל, שקיבל טוויסט מיוחד לערב הזה; המנות המושקעות היו קרויות ע"ש ביטויים שגורים בפי בני הזוג, רעיון מגניב ויצירתי במיוחד.

מה בדבר מיקומו של האירוע?

למיקומו של האירוע יש חשיבות קריטית, לא בהכרח מבחינת חנייה, אלא לרעיון. נאמר, כנס בחיק הטבע – אוטומטית יותר מרשים מאולם, גם אם היה והמוסיקה לא קשורה. כשיודעים להשקיע בפרטים החשובים, רוב המוזמנים יתפשרו על האלמנטים הבסיסיים לכאורה, כמו המוסיקה.

בקיצור, ערב לא מושקע לא חייב להיות כל כך נורא, אך הריבוי של מסיבות כאלו נותנים לי סיבה לוותר על האירוע. היתרון הוא שבזמן האחרון עוד ועוד אנשים מבינים שכל תחום האירועים בארץ די עומד במקום כבר כמה עשורים ואפשר לשים לב לחידושים קטנים מדי פעם. אנחנו פשוט צריכים לצאת מהקיבעון.

כתיבת תגובה