מסיבת רווקים מוצלחת

בקיצור: לעשות את כל הדברים הכיפיים שאותם עוד מעט יימנע ממנו לעשות , אם לא ירצה להפר את נדריו המקודשים, או גרוע מזה: לעצבן את אשתו, או את אבא שלה, או (חלילה) את אמא שלה!

אז סיכמנו כי מסיבת הרווקים היא חובה נעימה ביותר, שיש להתארגן לקראתה ולבצעה כראוי. אז איך עושים זאת?
קודם כל , כדאי ללמוד את השטח ולשאוב רעיונות מקודמיכם. באתרים ובפורטלים כגון פורטל מתחתנים תמצאו שפע של מאמרים, טיפים חמים ועצות טובות. כדאי גם לשאול חברים, חברים לעבודה ובני דודים שהשתתפו באירועים כאלה. אין חכם כבעל הניסיון!
http://www.portalmitchatnim.co.il/

שנית, תדאגו שהיה אלכוהול – והרבה אלכוהול. זה הלב והמנוע של מסיבת הרווקים. כדאי שלכל החברים תהיה שתייה בשפע, בירה , ויסקי, וודקה משובחת ועוד. כדאי להזמין את המותגים האיכותיים ביותר, וגם כדאי להיזהר שלא לערבב יותר מדי סוגים של משקאות כדי להימנע מתוצאות בלתי נעימות.
שלישית: קחו אתכם גם בגדים להחלפה לכל החברים, על כל צרה שלא תבוא. אין לדעת מי יקיא, או סתם ישפוך על עצמו את הרוטב. תנסו לסיים את הערב אלגנטיים (כמעט!) כפי שהייתם בתחילתו.

כדאי גם לזכור, שחשפניות זה כיף, אבל לא לכל אחד! יש כאלה שפשוט לא אוהבים את זה, וחבל יהי לגלו באיחור שהחתן הוא אחד מהם. אז כדי להמינע מהפתעות כאלה, פשוט בדקו מראש עם החתן, ואם הוא רוצה , סבבה, ואם לא אז לא.
אבל הכי חשוב: המסיבה היא של החתן בלבד ואסור שהכלה תדע בדיוק מה הלך שם! לכן ראשית: פשוט לא לספר! וחוץ מזה לא לתעד בצילומים או קטעי וידאו שאחר-כך ללא ספק יגיעו לידי הכלה ומשפחתה, ובהחלט לא להזמין אף קרוב משפחה של האשה, שיוכל להעיד על העלילות שראו עיניו.
אז בהצלחה וברוך בורא פרי הגפן!

כתיבת תגובה