מספרות כלבים,טיפוח או בריאות?

מספרות כלבים – טיפוח או בריאות?

גם וגם. ראשית, יש לקחת בחשבון כי ללא קשר להרגלי הניקיון שלכם- אתם או לסגנון החיים שלכם, חשוב שתדעו כי כלבים נוטים להשיר שיער בקיץ על מנת לצנן את גופם ולסייע להם להתמודד עם עומס החום בעזרת פרווה דלילה יותר. בחורף, הפרווה צפופה וסבוכה יותר מאותה סיבה של הסתגלות למזג האוויר: לשמור על חום גופם.

אז אם הטבע עושה את שלו, זה לא מספיק?

הטבע אמנם עושה את שלו, אולם בסופו של דבר כשם שאנו שומרים על ניקיון הגוף שלנו, כך רצוי גם לשמור על ניקיון גופו של הכלב. כלב נקי הוא כלב בריא. כלב מטופח היא כלב שנעים לשחק וללטף אותו. אבל מעבר לזה, ישנם כלבים שסוג הפרווה שלהם (בעיקר אלו בעלי השיער הארוך) נוטה לייצר קשרים ורסטות. קשרים אלו גם משווים לכלב שלכם מראה מוזנח, וגם נוטים לצבור בתוכם לכלוך. מעבר למראה הנקי והמטופח שמעניקה תספורת (כמו לבני האדם, גם לכלבים שלנו) , כאן נכנסת לתמונה מספרת כלבים: מתן תספורת לכלב שלכם מתחיל כמובן בחפיפה הגונה בעזרת שמפו ומרכך איכותי, ממשיך בהברשת הכלב, לרבות פתיחת קשרים אם צריך, גזירת שיערות מהאוזניים (אם צריך), גזיזת ציפורניים, גילוח מקומות שהנוטים לצבור לכלוך וריחות לא נעימים, וכמובן מתן תספורת המתאימה ספציפית לכלב שלכם, לגודלו, גזעו וגודלו. חנות חיות זו מספקת שירותי תספורות לכלבים מכל נסוגים והזנים, כך שאם הכלב שלכם גדול במיוחד, או אולי "לא אוהב זרים", ואולי לא פעם ספרי כלבים הפנו אתכם למתחרים שלכם ובלבד שלא יאלצו להתמודד עם הכלב שלכם, חנות חיות בראשון לציון היא המקום האולטימטיבי עבורכם היות וניסיון עשיר של למעלה מ – 25 שנה ויכולת יצירת קשר עם כל הכלבים, ה"תוקפניים" וה"חרדתיים" כאחד, היא גולת הכותרת שלנו.

האם מספרת כלבים לא מיועדת רק לכלבי בית?

ממש לא. אמנם נכון הוא שמי שמגדל את הכלב שלו בבית, סביר שיהיה ערני ומודע יותר לריחות לא נעימים או ללכלוך שהצטבר בפרווה של הכלב, אם כי הדבר תלוי גם בכם, בסגנון החיים שלכם ובהרגלי הניקיון שלכם. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי כאשר מספרים כלב, הוא לא רק נקי יותר במראה שלו אלא גם נקי מבחינת טפילים כגון פרעושים וקרציות. בין אם הכלב שלכם הוא כלב בית ובין אם כלב חצר, אתם בוודאי רוצים שהוא יהיה נטול טפילים. יתרה מכך, דווקא כלבי החצר מתמודדים עם עומס החום יותר מאשר כלבי הבית השוהים איתנו בחדר ממוזג, כך שאם מטרת התספורת היא , בין השאר, להקל על עומס החום, הרי שלכלבי החצר עדיפות וקדימות.

כתיבת תגובה