מספר עצות בתחום של אילוף לכלבים

לא מצליחים לחיות בלי כלב? מאמצים כלבלב והנכם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב מהווה צעד משמעותי ולא כדאי שתתבסס רק על חיבה לבעלי חיים. מחפשים אינפורמציה על אילוף כלבים צפון? לפניכם מספר רב של עצות מצויינות בנושא כלבים:

בדקו שהנכם בשלים לאמץ, הן מבחינת השינוי שהדבר יביא בחייכם ובלוח הזמנים שלכם, והן מבחינת הוצאות. משמעותו של כלב בבית טיולי בוקר וערב, מזון ושתיה, והענקה של אהבה רבה.

ובנוסף, כלב גורר הוצאות רציניות, סדירות וארעיות, לחיסונים, שקי מזון, טיפוח וטיפולים רפואיים במקרה תאונה או מחלה. אם אתם לא בטוחים שאתם מוכנים להתמודד עם זה, אולי עדיף שתחסכו מעצמכם ומכלבכם את כל כאב הלב הזה ותוותרו על אימוץ דווקא עכשיו.

העדיפו תמיד לקחת כלבים מכלביה על פני כלב ממגדל – בעל חיים ממגדל כלבים פרטי תמיד מקבל בית, בעוד שהכלביות בארץ עמוסות באלפי כלבים מדהימים. כלביות ועמותות רבות ממיתות את הכלבים שנשארים אצלן לאחר מספר שבועות, וגם הכלביות שלא בוחרות בדרך פעולה זו בדרך כלל אינן מסוגלות לתת לבע"ח את הטיפול הטוב ביותר מפאת הצפיפות. כך יתאפשר לכם לקחת הביתה כלב מדהים מתוך מגוון רב ונוסף על כך, כלב מכלבייה ייתן אהבה מושלמת גם כתודה מפני שהצלתם אותו מחיים אלה.

לקחת גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים מציעים לבעלים שלהם יוקרה וסמל סטטוס, מעורבים הם בדרך כלל הרבה יותר נבונים, נוטים להיות בעלי אורך חיים רב יותר ונוטים לסבול פחות מעניינים בריאותיים.

אם כבר אימצתם כלב, חשוב שתשקיעו בחינוך שלו. כלב שעבר אילוף זה כלב מרוצה, וכאשר הוא רגוע ושלו, גם לכם נוח יותר לשהות בסביבתו.

מה צריך לדעת על אילוף לכלבים?גילשו לאתר, שם תוכלו לקרוא אינפורמציה חיונית בנושא גזעים, טכניקות אילוף, עצות שימושיות, והמלצות ווטרינרים, מוממחי אילוף וחינוך, אוכל וציוד.

כתיבת תגובה