מעבר דירה בקלות

עוזבים את הבית של אמא? עוברים דירה? קיימים מעט אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלק לא מבוטל מהאנשים חייבים לעבור מעיר לעיר כמה וכמה פעמים עד שהם מוצאים את מקומם. מעבר דירה יכול להיות תהליך מתיש וארוך. המאמר הזה יקנה לאלו שעוזבים את הבית שלהם בזמן הקרוב, ובו נכללות מס' נקודות למחשבה על הובלות חיפה.

שימו משקפיים ורודות

קחו את זה בקלות. רוב האנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות משמחות כמו מעבר לבית גדול בסביבה טובה יותר או שהסתיימו עבודות עיצוב הבית. ללא ספק המעבר הוא שלב מעייף נוסף אבל גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

אריזות קרטון – כל הדרכים למעבר דירה קל, מהיר וללא כאבי ראש

הכינו מראש, תבדקו את כל האופציות להעברת תכולת הבית שלכם מראש. בזכות הבדיקה תמנעו מבלת"מים ותהיו סגורים על כל הפינות ליום הובלת הדירה בצורה הטובה ביותר.

לא מוצאים דקה לארוז? קיימות חברות רבות המציעות שירותי אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות של מספר עובדים יגיע אליכם כמה ימים לפני יום ההובלה כדי להכניס לארגזים את רכושכם.

אם נתקלתם במצב בו אין לכם ברירה אלא לפנות את בית העסק לפני היום בו מתאפשר לכם להכנס לדירה אליה אתם עוברים אל תדאגו! בארץ תוכלו למצוא מס' עסקים שניתנים להשכרה עבור אחסנת תכולת משרדים. ניתן להשכיר את המחסנים על בסיס יומי אך בחלקם קיים גם אחסון לזמן רב ואפילו תקבלו מחיר טוב יותר.

לא כדאי לחסוך על מעבר דירה

אם אתם אורזים את תכחות הדירה או שבחרתם לשכור את שירות חברת ההובלות למטלה זו יש לארוז את יקרי הערך שלכם בהקפדה אם אתם מעוניינים שהם יגיעו בשלום לדירתכם החדשה. לא הייתם רוצים לראות את פסלון הסבורבסקי שהדודה צילה השאירה לכם לאחר מותה לא ישרוד את טלטלות הדרך.

לא חוסכים על חברת הובלות מקצועית, לא כל אחד עם טנדר הוא מוביל איכותי. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכו' דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. כמו כן, זכרו שיש חפצים מסוימים כמו: ספות גדולות, ארונות שיעלו צורך בפירוק והרכבה. לכן, בדקו וודאו שהמובילים שלקחתם מוכנים לעשות את זה. פעולה זו דורשת תשלום בנפרד.

תאמדו את המעברים השונים בדירה הנוכחית ובבית אליו אתם מעבירים את הדברים. אם המדרגות צרות מדי יש מצב טוב שתצטרכו להוסיף שירותי מנוף.

תוכלו לקחת שירותים של מנוף מחברה בנפרד אך מומלץ לכם לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה הזמנתם מספקת שירות זה, כך תחסכו לעצמכם כסף רב. לפעמים מומלץ להשתמש במנוף, גם אם אין אתם חייבים. שימוש במנוף יכול לחסוך זמן יקר בדרך למטה.

מחפשים מידע נוסף? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? הכנסו לפורטל http://www.movehome.co.il/ בו תוכלו למצוא טיפים מהטובים בתחום

.

כתיבת תגובה