מעבר דירה לאחר קניה/השכרה בית מלוח דירות

לאחר שקניתם/שכרתם דירה המתאימה לכם לאחר חיפוש מודעות בלוח דירות או מפרסומי דירות בעיתונים ,איך יום המעבר שלכם יהיה קל יותר.

מעבר דירה זהו שינוי לא קטן שתמיד מעלה זכרונות על הבית שבו ההייתם החברים שארחתם בו,ילדים שגידלתם,הסביבה של אזור המגורים,מקומות שבהם בילתם קניתם את זכרונות אלו תקחו איתכם לסביבה החדשה .

כדי שיום המעבר יהיה פשוט יותר ,הנה מספר עצות למעבר דירה קל-

תכנון מראש-
תכנן כמה שיותר מראש,מי יכול לסייע לכם מבין בני משפחתכם ,חברים ,חשבו מה מהריהוט,מוצרי חשמל אתה קונה חדשים ואלו דברים שאולי תמכור באמצעות לוח יד שניה,אלטזחן ואלו חפצים תזרוק ולא תשתמש בהם שוב,קבע את היום שהוא יהיה יום המעבר תאם אותו עם חברת הובלות בעלת מוניטין טוב ומתאימה לתקציב שלך.

לארוז מוקדם-
אל תחכה לדקה ה99 התחל לארוז מספר ימים לפני שמגיעים המובילים בדרך כלל מספר ימים לפני המעבר יספיקו,לפני התחלת ההאריזה בחר חדר אחד מתוך הבית שבו תרכז את כול הקרטונים ההארוזים בדרך כלל מרפסת ,רשום על כול קרטון מה הוא מכיל שביר/לא שביר ולאיזה חדר הוא מיועד מטבח,ילדים,אמבטיה ,סלון וכו,זאת כדי שתוכל לכוון את המובילים לחדר הנכון ולחסוך לך הרבה זמן בלאתר את המיקום הנכון של כול חפץ.

זמן
ביום המעבר פנה לך מספיק זמן כדי לקבל את הובלה ,זמן העברת הקרטונים למשאית ,קבלת המשאית בדירה החדשה , פריקת המשאית בדירה החדשה.

להרגע
בזמן המעבר , נסו לשמור על קור רוח , נסו לגייס חברים ובני משפחה כדי לעזור לכם בדברים לא צפויים

כתיבת תגובה