מפל שוקולד לאירועים

שוקולד הוא אחד התענוגות שלנו, וכמעט כולנו אוהבים לאכול אותו בכל צורה שהיא, על פרוסת לחם, ככוס שוקו חמה בחורף, בקוביות וכן הלאה.

שוקולד הוא תוספת נהדרת לכל קינוח, וגם יכול להיות קינוח בפני עצמו. משום כך, הוא רכיב שאפשר לראות בכל אירוע, החל מימי הולדת של ילדים קטנים ועד לחתונות גדולות ומפוארות.

מפל שוקולד – הדרך המושלמת לפנק את האורחים

אם כן, שוקולד יכול לבוא בכל מיני צורות- קוביות, ממרח ועוד. כמו כן, אפשר לצרוך אותו במרקם נוזלי וכך להשתמש בו כתוספת לקינוחים אחרים למשל תות שדה או עוגות גבינה.

באירועים, הדרך החדשה והמעניינת ביותר להביא את השוקולד אל האורחים היא מפל שבו זורם השוקולד בצורתו הנוזלי.

מלבד העובדה שהוא שימושי עבור הקינוחים שמגישים, מפל שוקולד הוא גם תוספת עיצובית מעניינית לכל אירוע שמפיקים.

בחירת השוקולד

כדי לשמח את ליבם של האורחים, בין אם הם רוצים להוסיף את השוקולד לקינוח או לקחת אותו בכוס, חשוב לבחור שוקולד איכותי.

יש מגוון סוגים של שוקולדים, כאשר ניתן לבחור ביחסים שונים בין אחוז החלב לאחוז הקקאו שיש בשוקולד. מרבית הישראלים אוהבים את הטעם העדין של שוקולד עם אחוזי חלב גבוהים יותר לעומת אחוזי הקקאו, ולכן הבחירה הטובה ביותר היא שוקולד חלב.

אם מדובר באירוע עבור חובבי שוקולד שאוהבים להתנסות בטעמים חדשים, כמובן שכדאי לבחור מפל שוקולד עם טעם חדשני ומעניין. וכמובן שבאירועים המיועדים לחובבי שוקולד, או אף אנשים ששוקולד הוא מחייתם, כדאי להביא מספר רב של מפלים שבכל אחד שוקולד בטעם אחר.

בחירת המפל

העיצוב של המפל הוא פרט חשוב להצלחת האירוע מבחינת העיצוב שלו. יש שני סוגים עיקריים של מפלים, האחד הוא מפל בצורה שכולנו מכירים והשני הוא מפל שמורכב מכוסות.

הבחירה בסוג המפל ובעיצוב הספציפי שלו צריכה להיות בהתאם לעיצוב הכולל של האירוע. לא לשכוח שכל עיצוב יכול להיראות שונה מעיצובים אחרים. לדוגמא, אם בחרתם מפל שמורכב מכוסות, לכל כוס יש צורה אחרת והיא נראית אחרת.

עוד דבר חשוב בנוגע למפל שבוחרים הוא לשים לב שהמפל מצליח לבלוט, וכך גם השוקולד.

כתיבת תגובה