מקורות מימון רכב

דרכים למימון רכב חדש / רכב יד שניה

ישנן מספר דרכים שונות שבהם אתה יכול לממן את קניית רכבך, ויש יתרונות וחסרונות לגבי כל אחד מהם.

סוכנות מכירות

יתרונות: נוח, מהיר, לפעמים תחרותי
חסרונות: לחץ גבוה, בדרך כלל לא תחרותי;צריך להיות מוכן למכירות גדולות לתוספות; הלוואות לעתים קרובות קדמיות טעונות (תשלומים נעשה את עניין יותר בתחילת ההלוואה מאשר לקראת סוף – זה רע אם אתה חושב שאתה יכול לשלם את ההלוואה מוקדם.)

בנק או אשראי איחוד

יתרונות: מחירים תחרותיים, שירות אישי, אין נפילה במכירות לתוספות, לעתים קרובות יכולים להגיד לך אם אתה משלם יותר מדי עבור מכונית, לעתים קרובות מספקים ביטוח חיים חופשיים או ביטוח נכות עם הלוואות, הלוואות הן בדרך כלל הלוואות בריבית פשוטה (ריבית מתפזרת באופן שווה לאורך כל תקופת ההלוואה)
חסרונות: לא נוחים כמו סוכנות מימון רכב – לא יכולים להגדיר את זה בלילה או בסופי השבוע

מוסד פיננסי באינטרנט

יתרונות: בדרך כלל מחירים תחרותיים, מהיר, קל
חסרונות: לא שירות אישי; התמודדות עם הלא נודע; ישנן הונאות צריך להיזהר

הלוואה להון הביתה:

יתרונות: אתה יכול לנכות חלק מהריבית מהמסים שלך; מחירים תחרותיים
חסרונות: אתה קושר את המכונית שלך לבית שלך (יכולים להיות מסוכנים)

בן משפחה או חבר

יתרונות: שירות אישי, קל, לפעמים גמיש, בדרך כלל שיעורים תחרותיים
חסרונות: עלולים לסכן את יחסים

קביעת שיעור הריבית

הריבית שאתה מקבל למימון רכב חדש או משומש יכולה להשתנות מעט משיעורי המודעות שאתה רואה בטלוויזיה או קורא בעיתון. כנראה ההשפעה הגדולה ביותר על השיעור שלך היא דירוג האשראי שלך (ראה איך עשרות אשראי עבודה כדי לקבל את הסיפור המלא). היסטוריית האשראי שלך ואת ניקוד אשראי של מלווים לספר הרבה על ההרגלים שלך והכסף נועדו לתת להם מושג על מה את הסיכון שלהם הוא אם הם ישאילו לך את כסף. לעתים קרובות הם מעלים את הריבית אם ההלוואה שלכם נתפסת כסיכון גבוה.

דבר נוסף שמשפיע על הקצב שאתה מקבל הוא האורך (טווח) של ההלוואה. בדרך כלל, להלוואה קצרה, השיעור הנמוך יותר. זכור כי לטווח הקצר, התשלומים שלך יהיו יותר גבוהים

רכבי יד שניה תהיינה שיעורים גבוהים ממכוניות חדשות. המכונית החדשה יותר, השיעור הנמוך יותר. (אתה עלול למצוא את חריג לכלל זה בכמה איגודי אשראי. נותנים  את אותה ריבית למכוניות חדשות ומשומשות.)

בעוד אלה הם הדברים הרגילים המשפיעים על השיעור שאתה מקבל באמצעות בנק או מוסד פיננסי אחר, מימון באמצעות הסוכנות עובדת בצורה שונה מעט ועל זה נרחיב במאמר הבא,נשתמע..

כתיבת תגובה