מקלחונים – דברים שלא ידעתם!

בעיצוב חדר האמבטיה בין אם מדובר בעיצוב ראשוני או עיצוב מחדש של הקיים יש לשים לב לפרטים הקטנים. נכון שמדובר בחדר פנימי של הבית אך בכל זאת מדובר במקום בו אתם נכנסים להתרענן לפני יום עבודה וכמובן שגם בסיומו לאחר שעמלתם קשה אתם מוצאים שם את הזמן להרגע ולהתפנק.

וככזה רצוי לשים מספר דגשים על המקום בו ליופי העיצובי יש השפעה על הנפש. כשניגשים למלאכת השיפוץ והעיצוב מומלץ מאוד להשתמש בצבעים בהירים רכים ועדינים שישרו רוגע על הנפש שהרי ישנו קשר ישיר בין הנראות, עיצוב החדר לבין ההרגשה הפנימית ככל שעיצוב המקום יהיה נקי, בהיר ואלגנטי כך לעיניים המתבוננות יהיה רוגע ותחושה נעימה שכיף לשהות בחדר.

כחלק מעיצוב חדר האמבטיה רבים היום מכניסים לביתם במקום האמבטיות של פעם אשר תופסות מקום רב בחדר את המקלחונים, מדובר בתיחום של חלק בחדר לרוב פינתי באמצעות דלתות זכוכית יפות, מעוצבות ועמידות בהתאם למטרה לה יועדו כיום ישנו שפע אינסופי של סוגי מקלחונים מכל הסוגים, גדלים ועיצובים ממגוון רב של ספקים בתעשייה ולכן יש לשים לב למספר דברים:

1. לעשות סקר שוק על המחירים בתחום ועל הספקים השונים.
2. משנפלה ההחלטה יש לשים לב אודות הספק, מחיריו והשירות אותו הוא נותן.
3. החומרים בהם הוא משתמש האם הם עומדים בתו תקן? עמידים בחוזקם? איכותיים?
4. האם העיצוב והגודל נראה לכם?
5. זמן מועד האספקה מרגע ההזמנה.
6. ולבדוק כמובן המלצות אם ישנן.

* הידעתם?! – חומר האיטום בו משתמשים אם הוא איכותי הוא לא ישחיר כפי שרובנו מכירים.

אתם בוודאי תוהים מה הקשר בין עיצוב חדר האמבטיה לבין מקלחונים? ובכן הקשר הוא שבניגוד לאמבטיה שבחדר אשר תופסת מקום רב המקלחון הוא מלבד היותו מקום אשר מתקלחים ומתנקים בו הוא אלמנט עיצובי לכל דבר, בעוד שהאמבטיה תופסת מקום ניכר לרוחב החדר המקלחון תופס הרבה פחות מקום. ובעוד האמבטיה אינה אלמנט עיצובי ואף ניתן לומר מעיק, כבד ומחבל בעיצוב החדר המקלחון עצם היותו מזכוכית מעוצבת בסגנונות שונים ובעלת מראה עדין אלגנט ניתן לומר כי היא אלמנט עיצובי ואף עיקרי וחשוב בחדר האמטיה בעת השיפוץ.

למרכיבים מקלחונים בביתם יהנו ממספר יתרונות והם:

1. חיסכון במקום – מקלחון במימדיו תופס הרבה פחות מקום וככזה מפנה הוא מקום לדברים חשובים נוספים שביכולתכם לנצל כגון ארון שירות, מדפים, מקום למכונת כביסה ועוד, ממש כיד הדמיון.
2. עיצוב – אין עוררין כי מקלחון נראה הרבה יותר טוב מאשר האמבטיה המיתולוגית ולכן למרכיבים מקלחון בביתם ייהנו ממראה עשיר, אלגנט, עדין ויוקרתי מאין כמותו.
3. חיסכון – כן כן חיסכון, המתבטא בחיסכון מים, יותר לא תוכלו למלא אמבטיה שלמה ולטבול בה ובכך חסכתם בזבוז רב של מים וגם זמן מקלחת.

לאור מידע זה אין ספק וידוע למה עוד ועוד אנשים בוחרים בהרכבת מקלחון בביתם והדבר ממש ניהיה טרנד חם בימינו, ולכן חשוב לבחור בחברה מתמחה בעבודות זכוכית עם רישיון ועמידה בתקנים.

כתיבת תגובה