מרכזיות IP – פתרון נהדר לעסק

גרים באזור מפוקפק? ייתכן שתגלו עניין באינפורמציה שנשתף איתכם בטקסט הקרוב. ואפילו אם מצבכם טוב ובינתיים לא סבלתם מהתופעה, במוקדם או במאוחר תצטרכו לבדוק אזעקות.

מדינת אזעקות.

אפילו אלו מביניכם שגרים באזורים מעוטי פשע – חייבים הגנה כלשהי; התגנבויות אל כלי רכב ובתי מגורים אלו דברים טריוויאליים בכל אשר תפנו. בימינו, אין בנאדם שלא יודע על מישהו אדם שרכבו נגנב באיזשהו שלב. הודות לטכנולוגיה היומיומית, עלו מגוון חידושים ושדרוגי אבטחה שלא יעלו לכם יותר מדי בין אם פיזית וגם מבחינה פיננסית.

אבטח את רכבך

אתם בהחלט חייבים להגן על הבית, גם בצורות בנאליות, כאינטרקום או גלאי עשן, היות ולא תוכלו לדעת מראש מתי יפרצו לרכבכם. הרי בלתי אפשרי להיתקע בבית או לשמור עליו כל היום. אפילו בזמן שאתם נמצאים ברכבכם או ליד, כדאי שלא תנסו להתערבב עם פורצים וגנבים. מומלץ לא לעמוד בדרכם ולהתקשר למשטרה. קיימים גם מבחר פתרונות אבטחה שיתריעו לכוחות הבטחון בכוחות עצמם.

אלו שמנהלים משרד צריכים לשקול לאמץ פתרונות אבטוח לבית העסק ואבטוח המידע הסודי החיוני למשרד, כמו לדוגמה מצלמות חום או גלאי נפח. חפשו בגוגל מרכזיות IP ובִּחנו בעצמכם את מבחר האפשרויות.

הגנה כללית

כולנו דואגים לטוויטר, דואגים לאייפד, ושמורים בסיסמאות וקודים עשרות פעמים ביום. פעולה זו נעשית באופן כ"כ טבעי, אף על פי חשיבות הדבר. אפילו אם ההוצאה אולי גבוהה, חובה עליכם לאבטח את משרדכם ורכבכם, שמכילים מן הסתם יותר מאוסף הפורנו במחשב. קחו את האינפורמציה שקיבלתם ממאמרים דומים וממקומות אמינים אחרים, וייעלו את האבטחה שלכם. כל פריט וקרובי משפחה מצריכים שמירה! אם כך… אולי תתחילו לבדוק?

כתיבת תגובה