משרד עו"ד לילך אקרמן- ייצוג במקרקעין, דיני עבודה ומשרד הביטחון

במדינת ישראל, האזרחים זקוקים לשני בעלי מקצוע עיקרים שילוו אותם בהרבה שלבים בחייהם, הראשון הינו  רופא טוב והשני הוא עורך דין טוב. ישנם קריטריונים להגדרת "עורך דין טוב" אך בישראל ישנם עשרות אלפים של עורכי דין והבחירה היא קשה. לא כל עורכי הדין בקיאים בתחומים מסוימים, היות ועורכי דין רבים מעוניינים לקחת כמה שיותר תיקים ולכן אין  הם מתמחים בתחומים ספציפיים בצורה מעמיקה. לילך אקרמן, הינה עו"ד המייצגת לקוחות בשלושה תחומים שקשורים למשפט האזרחי:

  • דיני עבודה
  • דיני מקרקעין
  • ייצוג חיילים מול משרד הביטחון {חוק הנכים}

עורכת דין אקרמן, בוגרת לימודי משפטים במכללת שערי משפט והייתה בתכנית המצטיינים. עו"ד אקרמן, אף התמחתה במחלקת הנזיקין בפרקליטות האזרחית בתל אביב ושמשה כעוזרת הוראה, בקורס דיני חוזים מטעם אוניברסיטת בר אילן. במהלך התמחותה בפרקליטות האזרחית, צברה עוה"ד אקרמן, ניסיון רב בתחום הפנסיה הגרמנית ובטיפול תביעות נכים מול משרד הביטחון.

הצלחה בייצוג תיקים בתביעות מול משרד הביטחון

הידע שרכשה עו"ד לילך אקרמן בתחום דיני הנזיקין וחוק הנכים וניסיונה, הקנה לה הצלחה רבה בייצוג של תיקי חיילים נפגעי צה"ל  בתביעות נגד משרד הביטחון. התחומים הנוספים של עוה"ד אקרמן, הינם בתחום דיני מקרקעין, כאשר היא עוסקת בייצוג דיירים בבניינים משותפים   וכן, בחוזים של רכישת נכסים, מידע על נכסים וייצוג בבתי משפט בתחום המקרקעין. עו"ד אקרמן, מלווה את הלקוחות בעסקה החשובה בחייהם, מתחילתה ועד לסופה המוצלח.

ייצוג במשפטים מול ביה"ד לעבודה

ישנם תיקים רבים המוגשים בביה"ד לעבודה נגד מעבידים שקיפחו את עובדיהם, אם מבחינת הרעת תנאי עבודה, תנאי שכר או הלנת שכר ופגיעה בעובד. עורכת לילך אקרמן, מאמינה, כי הקשבה הינה המפתח להתדיינות ותוצאות מיטביות, אם בביה"ד לעבודה, או אם ייצוג לקוחות במשפטים בתחום המקרקעין וכן, בוועדות השונות שהיא מייצגת את לקוחותיה שתבעו את משרד הביטחון. עוה"ד אקרמן, עובדת באופן יסודי ומלווה את  העובד בכל שלבי התביעה, תוך בדיקת זכויותיו של העובד, כאשר הוא מביא עמו את כל המסמכים הדרושים לבחינת התביעה. עוה"ד אקרמן, נמצאת בכפר יונה ומשרדה נחשב למשרד בוטיק הידוע ביחס אישי ללקוחות וטיפול הולם ויסודי בתחומי במקרקעין, דיני עבודה נזיקין ותביעות  מול משרד הביטחון.

 

 

 

לילך אקרמן עורכת דין מוסמכת משנת 2008- עוסקת בדיני עבודה, עסקאות מקרקעין וייצוג נפגעי השירות הצבאי עו"ד לילך אקרמן, מייצגת עובדים ומעסיקים החל משלב הקבלה לעבודה, חוזה העסקה, בדיקת הזכויות הסוציאליות החלות על מקום העבודה ועד להליך סיום העסקתו של העובד תוך ייצוג הצדדים לקבלת מלוא הזכויות המגיעות להם מכוח דיני העבודה לרבות במצב של פיטורים/ התפטרות שלא כדין, היעדר שימוע, הודעה מוקדמת, הפרשות פנסיוניות, הפרת חוק עבודת נשים וכיו"ב. עו"ד לילך אקרמן מלווה את לקוחותיה במסגרת עסקאות מקרקעין החל משלב בדיקת הנכס הנמכר/ נרכש ועד לסיום הליכי המכירה והעברת/ קבלת הזכויות. עו"ד לילך אקרמן מסייעת לנפגעי השירות הצבאי בהגשת תביעות להכרה בנכות שנגרמה להם בשל השירות הצבאי למול משרד הביטחון וועדות הערעורים השונות. טיפולה של עו"ד אקרמן כולל סיוע בהגשת התביעה וייצוג מלא.

כתיבת תגובה