משרד עורך דין לילך אקרמן

 

משרד עורך דין לילך אקרמן

העולם בו אנו חיים, רחוק מלהיות מושלם ולכן עורכי דין רבים, מוצאים עצמם עוסקים בתיקים של הפרת זכויות עובדים. אנשים מחפשים להתפרנס בכבוד, לקבל סיפוק מהעבודה ויחס הולם מהמעבידים שלהם. ברגע שעובד חש כי הוא מנוצל כספית או אישית, יש לפנות לעו"ד המתמחה בדיני עבודה, כך שיוכל לפתור לכם את הבעיה ויגיש תביעה נגד המעביד וזאת, לאחר איסוף נתונים והוכחות. לילך אקרמן, הינה עורכת דין, המתמחה בדיני עבודה וייצגה תיקים רבים של שכירים בהצלחה. עוה"ד אקרמן, מטפלת לא רק בענייני כספים, כגון הרעת תנאי שכר או הלנת שכר, כי אם גם בתחומים של פגיעה בעובד.

ההתמחויות הנוספות של עו"ד לילך אקרמן

עו"ד המתמחה בתחום המשפט האזרחי, יכול לעסוק בתחומים של דיני עבודה, מקרקעין וייצוג של נפגעים  מצה"ל, תחום שתופס לאחרונה תאוצה ואנו רואים תביעות רבות של נכי צה"ל שלא קיבלו את המגיע להם והם נמצאים במלחמה מתישה מול צה"ל. עו"ד לילך אקרמן, עוסקת בייצוג של חיילי צה"ל שנפגעו בעת שירותם הצבאי, מול משרד הביטחון וועדות הערעורים השונות. טיפולה של עוה"ד לילך אקרמן, כולל סיוע בהגשת תביעה וייצוג מלא בבתי המשפט ובוועדות השונות. הייצוג והיחס האדיב והמבין של עוה"ד אקרמן וכן, ההצלחה שלה בתיקים של תביעות מול משרד הביטחון, גרמו ללקוחות רבים שהיו מרוצים להמליץ עליה במקרים של תביעות דומות.

ייצוג וטיפול בנושאי מקרקעין

ישנם אנשים רבים שרוכשים נכסים ועליהם לבדוק היטב לגבי הנתונים של הנכס, עיקולים רישיונות, חריגות בנייה ועוד, לפני שהם חותמים חוזה. מומלץ להצטייד במסמכי הנכס, לפגישת ייעוץ עם עו"ד לענייני מקרקעין . כדאי להביא בפני עוה"ד את ההתלבטויות שלכם והחששות לפני רכישת הנכס. עורכת דין לילך אקרמן תבדוק היטב את הנכס באופן יסודי, כך שתוכלו להסיר חשש מלבכם ולרכוש את הנכס בביטחון מלא, זאת כאשר הוא נבדק לעומק ולא נמצא בו אפילו פרט פסול.

עוה"ד אקרמן עוסקת בתחום עריכת דין משנת 2008 בתחומי דיני עבודה, דיני מקרקעין וייצוג נפגעי השירות הצבאי. את לימודיה סיימה בתוכנית המצטיינים של מכללת שערי משפט. את התמחותה, עברה עו"ד לילך אקרמן בפרקליטות האזרחית בת"א. כאשר הייתה עדיין סטודנטית, עסקה עוה"ד אקרמן בנושא הפנסיה הגרמנית ובטיפול בתיקי נכים שהגישו תביעות כנגד משרד הביטחון. משרד עו"ד אקרמן, נמצא בכפר יונה ונחשב למשרד בוטיק בתחום עריכת הדין.

 

 

לילך אקרמן עורכת דין מוסמכת משנת 2008- עוסקת בדיני עבודה, עסקאות מקרקעין וייצוג נפגעי השירות הצבאי עו"ד לילך אקרמן, מייצגת עובדים ומעסיקים החל משלב הקבלה לעבודה, חוזה העסקה, בדיקת הזכויות הסוציאליות החלות על מקום העבודה ועד להליך סיום העסקתו של העובד תוך ייצוג הצדדים לקבלת מלוא הזכויות המגיעות להם מכוח דיני העבודה לרבות במצב של פיטורים/ התפטרות שלא כדין, היעדר שימוע, הודעה מוקדמת, הפרשות פנסיוניות, הפרת חוק עבודת נשים וכיו"ב. עו"ד לילך אקרמן מלווה את לקוחותיה במסגרת עסקאות מקרקעין החל משלב בדיקת הנכס הנמכר/ נרכש ועד לסיום הליכי המכירה והעברת/ קבלת הזכויות. עו"ד לילך אקרמן מסייעת לנפגעי השירות הצבאי בהגשת תביעות להכרה בנכות שנגרמה להם בשל השירות הצבאי למול משרד הביטחון וועדות הערעורים השונות. טיפולה של עו"ד אקרמן כולל סיוע בהגשת התביעה וייצוג מלא.

כתיבת תגובה